Nem csak PlayStationre fejleszt a Quantic Dream

  • Írta: szlav
  • 2019. január 29.
  • Biznisz
A kínai NetEase befektetőként támogatja majd a Heavy Rain, a Beyond: Two Souls és a Detroit: Become Human fejlesztőstúdióját. A közös cél továbbra is a minőségi játékok fejlesztése lesz a következő generációban - ezúttal több platformon.

A NetEase kisebbségi részesedés vásárlásával támogatja a Quantic Dream jövőbeli munkáját. A kínai vállalat határozott vízióval hozta meg ezt a döntést: a céljuk, hogy "egy globális, több franchise-t éltető vállalattá erősítsék a stúdiót, ezzel megsegítve a technológia és a nagyszerű játékok jövőjét."

"Folyamatosan keressük azokat a partnereket, akikkel összefogva következő generációs játékokat készíthetünk. A Quantic Dream az utóbbi két évtizedben bebizonyította, hogy páratlan tehetséggel bírnak az interaktív történetmesélés terén - pontosan ez az, amit keresünk. Rendkívül örülünk annak, hogy a Quantic Dream partnerei lehetünk, s reméljük, hogy remek játékokkal szolgálhatunk majd a világ minden táján élő játékosoknak" - nyilatkozta Ethan Wang, a NetEase alelnöke.

A Quantic Dream vezérigazgatója, David Cage a következőkkel reagált: "A videojátékipar hatalmas változásokon megy majd keresztül az elkövetkezendő években. Jönnek az új hardverek, új üzleti modelleket fedezünk fel és más megközelítésből ismerhetjük meg a játékokat is. Azt szeretnénk, hogy a Quantic Dream kulcsfontosságú legyen ennek az ismeretlen jövőképnek a feltérképezésében, a NetEase segítségével pedig valóra válthatjuk majd mindezt, a vállalatunk elérheti a teljes potenciálját. A NetEase érti, hogy mitől különleges a Quantic, emellett pedig ők is osztják a minőségi játékok iránti elhivatottságot."

A fejlesztőstúdió a NetEase lépése kapcsán több interjút is adott a közelmúltban. A Variety újságíróinak Cage többek közt azt is elárulta, hogy a csapat a jövőben szeretne nyitni több platform felé is: "Az a célunk, hogy jelen legyünk minden platformon, ahol megvan az a közönség, akik élvezhetik a játékainkat. Természetesen továbbra is fejlesztünk majd a PlayStation platformjára - hiszen ez egy olyan környezet, amit az utóbbi 12 évben volt időnk megismerni -, de mostantól jelen leszünk majd az összes többi releváns platformon is."

A Quantic Dream társ-vezérigazgatója, Guillaume de Fondaumière mindezt megerősítette a VentureBeattel folytatott beszélgetése során, valamint kihangsúlyozta a történetközpontú videojátékok fontosságát: "A Quantic Dream nem egy szokványos vállalat. Saját játék-engine-t, és az ehhez tartozó technológiát fejlesztettünk már több mint 22 éve. Saját IP-ket hoztunk létre a nemzetközi piacon, az utóbbi 12 évben pedig kizárólag a Sonyval kollaboráltunk. Ezalatt az idő alatt az interaktív történetmesélés zászlóshajójává váltunk, még akkor is, amikor kevesen hittek ebben. A Detroit: Become Human sikerei bebizonyították, hogy igazán éretté váltunk ezzel a formátummal. Az is nyilvánvalóvá vált, hogy egyre nagyobb igény van az ehhez hasonló játékokra. Mára pedig a mély történetmesélés és az érzelmeket felkavaró élmények a legtöbb AAA-játék szerves részévé váltak."

50.
Back2U
#49: Fluxuskondenzátór :D
49.
Ooorky
#48: "interaktív videójáték"
A többi mi? Passzív rádióhullám?
44.
Juha
Detroittal nem játszottam, de emlékszem, amikor anno divatba jött ez a qte-izé mennyit szidtam. Talán a Dragon Age, vagy Mass Effectnél volt ilyen, hogy letudsz egy nagyobb küldit, jön a (előre láthatóan több perces) cutscene - az ember hátradől, magához veszi a mogyoróstálkát, vagy kortyol egyet a sörből, és BUMM, elmulasztotta időben lenyomni az x-et, vagy kattintani egyet... mondjuk ott úgy emlékszem nem annyira számított, de akkor is utáltam. Nyilván ha ilyen nyomkodós event-ekre épít a játék sztorija (Telltale pl.), ott jobban figyel az ember, de máshonnan száműzném.
43.
KaktuszPingvin
Nevetséges hogy ezeknél a játékoknál mindíg erről megy a veszekedés, hogy ez játék vagy sem. Le**om hogy nevezzük. Felőlem nevezhetjük mosógépnek is, akkor is ugyan úgy tetszeni fog. Hála az égnek van igény az ilyen alkotásokra is és ne sajnálja már senki tőlünk, ha néha napján kijön egy ilyen is.
38.
Ooorky
#35: Mert ha "interaktív" film lenne akkor nem kérhetnének érte annyit, mint egy játékért.
Ráadásul filmnek iszonyat gyenge a legtöbb, kb. B kategória.
28.
KRAT0S
#18: Márpedig a Detroitban pont hogy engedi hogy teljesen körbe forgasd a kamerát.
18.
zozo76hun
#10: De nem arrol van szo! Tehat maszkalsz mondjuk a Detroitban a hotel szobaban vagy lakasban, most mindegy. De agyhalal hogy nem enged 360 fokban korbefordulni a nezettel. Szoval szabalyosan kinlodni kell ha valamit meg akarsz nezni mogotted. Ha meg arrol lenne szo hogy nem is lenne megcsinalva mogotted levo resz, magyarul csak a szoba fele letezne, mondjuk hogy tobb eroforras maradjon es jobb legyen a grafika, meg ertenem a dolgot, de nem, csak az iranyitas van blokkolva valami hulye koncepcio miatt. Amugy el lehetne vele bohockodni meg a Beyonddal is, de igy annyira idegesito szamomra, hogy inkabb ment a levesbe.
17.
KaktuszPingvin
#16: Egyetértek. Ezek a játékok úgy ahogy vannak, különleges élményt nyújtanak, mivel sajnos nem sok ilyen van. Nem értem egyesek miért húzzák a szájukat ha 3 évente egyszer kijön egy ilyen is. Személy szerint örülnék ha több ilyen lenne és szomorú lennék ha változtatnának ezen a recepten.
14.
Macifasz
#7: Álmodj szépeket Mr. Bundle. ;-) :-)
12.
kamgecam
Csak xboxra nem fog jönni mivel ők nem játszanak ilyen túlértékelt ps játékokkal. ;) Santa Monica is akarta a GoW-t xboxra csak mondták nekik hogy ilyen közepes játékokra nem tartanak igényt. Ugyse venné senki... XD
11.
logic5
Eddig az év híre! Jöhet minden PC-re.

#1
Ezen a kommenteden már meg sem lepődöm. Veled tényleg komoly bajok vannak ember.
10.
Stranger
#8: Így látványosabb dolgokat tudnak megcsinálni, de amúgy engem is zavar.
8.
zozo76hun
Mikor meglett az xbox one x mellett a ps4pro is, gondoltam legalabb jatszhatok ezekkel a gyongyszemekkel. De az a hulye iranyitas, hogy nem enged korbefordulni tps nezetben a helyszinen, behatarolja hogy nagyjabol merre nezhetek elvette a kedvemet az egesztol. Hagytam az egeszet a franba (Beyond, Detroit).
7.
crytek
Heavy Rain, Beyond jöhetne pcre is :)
6.
Bnecne
#4: A Man of Medan multiplatform játékon dolgoznak,
https://www.supermassivegames.com/games/man-of-medan
2.
Yanez
Már alig várom a következő játékukat! A Detroit minden tekintetben a legkiemelkedőbb alkotásuk! Annyira karizmatikusak a karakterek benne, hogy évek múlva is fogok emlékezni rájuk. Noha a játéknak van egy oldala, amivel nem tudok megbékélni, de most az egyszer lenyelem a békát.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...