Itt a teaser a Google nagy bejelentéséhez

  • Írta: sirdani
  • 2019. március 13.
  • Teaser
Link másolása
Valami igazán egetrengető dologra számíthatunk a Google-től a napokban, ugyanis minden jel arra mutat, hogy a vállalat alapjaiban kívánja megrengetni a videojátékipart. A bejelentéshez a mai napon még egy teaser előzetes is érkezett.

Alig egy órája számoltunk be Jade Raymond átigazolásáról, és máris újabb infók láttak napvilágot a Google játékpiaci terveivel kapcsolatban. A vállalat a Game Developers Conference során, március 19-én kívánja leleplezni, hogy ők hogyan is látják a gaming világ jövőjét, melyhez kapcsolódóan most kaptunk egy teasert is. Utóbbi alapján pedig úgy néz ki, hogy eléggé színes felhozatalt kapunk, legyen szó akár akció, sport, fantasy, vagy háborús játékokról, szóval izgatottan várjuk majd a bejelentést.

Az esemény egyébként március 19-én, helyi idő szerint este 18 órakor veszi kezdetét, és a Gamekapcson természetesen majd élőben követhetitek az újdonságok bejelentéseit. Csak hogy érzékeltessük, mégis milyen újdonságokra számíthatunk: szinte biztos, hogy leleplezik a Google játékstreamelő szolgáltatását.

16.
16.
delphijos
#15: Bárcsak úgy lenne hogy a hálózatok sebessége az optikai szál sebességén múlna. Ha az aktív eszközöket meg a két tényleges végpont közötti rengeteg NEM optikával megoldott kapcsolatot nem is nézzük, az optikai szálban azért szignifikánsan lassabb a fény sebessége ( kb. 30 százalékkal ). Ráadásul ott van a csillapítás, ami a távolsággal és minden egyes csatlakozással nő. Ja, és nem utolsó sorban a fény nem elektronok áramlása.... Ha már tudományoskodunk, az elektronnak van nyugalmi tömege.

A megjegyzésem csak a "most mondok valami nagyot"-ra vonatkozott. A mai hálózatokban ezer más dolog "lassító tényező" van, baromi távol vagyunk még attól hogy akárcsak megközelítsük kizárólag az optika tényleges sebességét.
15.
15.
Monomódusú optikai szálak esetén a sávszélesség korlátlannak tekinthető. Az átvitel sebességének egyetlen korlátozó tényezője az aktív eszközök jelenlegi fejlettségi szintje. Ezért a ma installált optikai kábel akár évtizedekre megoldhatja az információs átviteli igényeket, nincs szükség drága és időt rabló újrakábelezésre.

Ebben igazad van!


Mekkora adatátviteli sebesség valósítható meg optikai kábelen?

Monomódusú szálak használata esetén gyakorlatilag végtelen, csak a végberendezés fejlettsége szab határt. A hátrány az aktív eszközök magasabb ára. A kapacitás tovább növelhető nagy szálszámú - 72-200 - kábelekkel, valamint hullámhossz multiplexeléssel (WDM).


Azt is nézzük,ha a fény sebessége kb háromszázezer kilométer per másodperc!Akkor egy dedikált szerverrel ami mondjuk nem is az országban(pedig itt is van pár) hanem 1000km-re van,akkor mennyi idő alatt teszi meg az utat ida vissza :)

Jó ezt csak érdekessége képpen!

A lényeg,hogy igazad van az aktív eszközökkel kapcsolatban!
De ez szerintem nem számottevő egy úgymond közeli szerverpark esetében.
14.
14.
silkgoat
#13: Azert szogezzuk le, hogy a csodas fenysebesseggel erkezo adatok azert atmennek aktiv eszkozokon amikben szoftverek vannak, valamint van egy jo kis OSI layering ami szinten lassitja a dolgokat mig az a bit eljut a jo kis 1-es fenytol a hetes alkalmazasig.
Aztan nem is beszeljunk az egyes retegekben dolgozo softwerek esetleges hibairol (foleg az applikacios/7es layerben).

Csak a vájtfuluek kedveert mondom
13.
13.
#12: Jaj ne!!!Mert a végén itt is jönnek a gyerekek kik látják a különbséget! :)
12.
12.
tsulok
#11: Nem lassít, de lassaban halad mint vákumban.
11.
11.
#10: Miért szerinted az optikai kábelen lelassít a lézer???
9.
9.
Ezt csak úgy itt hagyom!

https://hu.ign.com/m/project-xcloud/47309/news/project-xcloud-igy-fut-mobilon-a-forza-horizon-4
5.
5.
crytek
#4: A bármit itt erősnek érzem. Szerintem a Sonynak lesz ahhoz 1-2 szava :)
4.
4.
bitbandita
Valamit nagyon félreértetek szerintem. Azért itt egyáltalán nem arról van szó, hogy -mint az Amazon- most a Google is kedvet érzett csinálni egy saját mmo-t. A game-streaming egy elég nagy húzás lesz, ha megcsinálják. Bármivel játszhatsz, a legújabb csilli-villi cuccokkal, ultramegagigahyper-high paraméterekkel anélkül, hogy áldoznod kellene egy milliós gamer konfigra, mert elég lesz hozzá bármilyen szakadt gép, meg egy böngésző. És ez bizony meg fogja rengetni, de nem csak a játékipart, hanem az egész it szektorra hatással lesz, ha ez elterjed. A kérdés csak az, hogy mikor.
3.
3.
KRAT0S
"a vállalat alapjaiban kívánja megrengetni a videojátékipart"
De sokszor hallottam már én ezt...
2.
2.
shatterhand
Az EA is csinal kosarasjátékot mégis egy hulladék. Attól, hogy xy játékot készít még nem garancia ,hogy jó is lesz.
1.
1.
user101
Mikor fogják már ezt a tetves energia és erőforrás pazarló f@szságot végre elfelejteni ???

Már egy sz@ros Division-t sem lehet úgy játszani, hogy ne dobáljon ki legjobb esetben fél óránként, de legalább nem kell horror árat fizetnem egy nyomorult előfizetésért, ha úgy támad kedvem, hogy hétvégénként leülök játszani pár órát egy amúgy több éves potom pénzért vásárolt játékkal ?!

Vagy, hogy roh@dtul lesz@rom, hogy mások mit csinálnak benne, nem akarok idióta ukránokkal, csalókkal és ovodásokkal együtt játszani és ha megnyomom az ESC-et mert meg akarom állítani a játékot, hogy nyugotan sz@rjak egyet akkor nem lőnek le a játékban közben, mert épp nem voltam "safe-zónában" b@szdmeg!

Ja és a googlet inkább felszámolni kéne, mint bármit is még a kezükbe adni....
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...