Bemutatkozott a Divinity: Fallen Heroes

  • Írta: szlav
  • 2019. március 27.
  • Bejelentés
Folytatódik a Divinity: Original Sin II története, csak éppen nem a megszokott formában. A Fallen Heroes egy körökre osztott taktikai játékként érkezik, de nem hiányoznak majd a jól megszokott RPG-elemek sem.

A Divinity: Original Sin II hősei visszatérnek, ahol pedig kiköt a The Lady Vengeance, ott kő kövön nem marad! A Larian Studios ezúttal azonban csavar egyez a nagyszerű szerepjáték-sorozat elemein: a Fallen Heroes esetében jóval nagyobb hangsúlyt kap majd a körökre osztott, taktikus harcrendszer. Persze nem csak egy mezei XCOM-klónra kell gondolnunk - most sem hiányozhat majd a fantasztikus történet, a mély szerepjátékos elemek és a szerteágazó döntések.

A Larian leszögezte: egy vérbeli taktikai játékról van szó, amely magával hozza a klasszikus szerepjátékok minden mélységét is. Izgalmasan hangzik, ahogy az is, hogy egy ilyen környezetben vehetjük át az irányítást a korábban megismert hőseink felett - még Malady is játszható karakter lesz! Persze nem lesz hiány új kalandorokban sem.

A hírek szerint összesen 60 misszió áll majd előttünk, amelyek a Gyíkemberek birodalmába és a Törpök királyságába vezetnek bennünket. Itt kísérletezgethetünk a több mint 200 elérhető képességgel - csak ne felejtsük el az elektrosokk előtt lecsekkolni, hogy ki áll épp tócsában! A harcrendszer, habár sokat épít az eddig megismertre, komoly átdolgozáson esett át. Kapunk majd néhány fejlesztési fát is, ahol különféle ereklyékkel és technológiai csodákkal erősíthetjük a csapatunkat.

3.
Neotechtr
Nem áll távol tőlük, hogy kísérletezzenek műfajok crossover-eivel és nem is szoktak ebből rossz játékok kisülni. Eddig mindig volt valami gikszer, vagy kiadó, vagy pénzügyi oldalról, de kívánom, hogy most ne legyen, mert ezeket a játékokat meg lehet nézni. Sőt. Ez a stúdió tök jó játékokat csinál. Szerintem lassan kicserélhetjük a fejünkben a Bioware nevet a Larian-ra. A Baldur's Gate 2 óta nem volt olyan baszó játék a kategóriában, mint az Original Sin. És ezt is csak az Original Sin 2 tette múltidőbe, de az mondjuk rendesen. Ezeknek csak minden jót tudok kívánni és holt biztos, hogy megnézem a játékukat.
2.
Stranger
#1: Patch-el tettek körökre osztott harcrendszert a POE2-be, de még csak beta állapotú.
1.
medson
Ez nagyon jó, a harc rendszer volt a kedvencem az OS2 ben is, szvsz sokkal jobb mint a POE ben a space el megállítgatós.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...