Rage 2 - tisztességes PC-s portot kapunk

  • Írta: szlav
  • 2019. május 7.
  • Hír
Az id Software játékaitól a számítógépes közönség már megszokhatta a kiváló portokat, s úgy tűnik, hogy a Rage 2 esetében is megkapunk mindent, amit egy jó FPS-től elvárhatunk technikai szempontból.

Korábban már beszámoltunk a Rage 2 egészen baráti gépigényéről, de úgy tűnik, hogy az id Software és az Avalanche brigádja nem csak az optimalizációt vette figyelembe, amikor összedobták a PC-re szánt verziót. Kapunk egy halom opciót, amivel saját szájízünkhöz igazíthatjuk az eszement shootert.

Elsőként érdemes megemlíteni, hogy a program limit nélküli frame rate-tel futtatható, addig húzhatjuk a gázt, amíg azt a hardver engedi. A játék támogatja majd a 21:9-es ultrawide és még a 32:9-es super ultrawide monitorokat is. Ehhez különösen hasznos lesz a Field of View-csúszka, amivel személyre szabhatjuk a megjelenített látóteret, a teljes beleélés érdekében pedig akár ki is kapcsolhatjuk majd a HUD teljes egészét. Akit zavarnak a motion blur (mozgási elmosódás), vagy a depth of field (térmélység) effektjei, azok szintén egy gombnyomásra megválhatnak azoktól.

A Rage 2 május 14-én érkezik PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. A konzolos változatok egyébként 1080p-n futnak majd (kivéve hagyományos Xbox One-on, ott be kell érnünk 900p-vel), az erősebb gépeken 60 fps-es sebességgel.

8.
VerIstvan
#4: A vicc az, hogy elmeletileg a gcn architectura pont jobban tamogatta a megatexture nevu technologiai formedvenyt mint az nvidia.
A gcn+megatexture=mindket oldalrol egy zsak utca
7.
kryszisz
#5: Igen? Na, látod ezt nem is tudtam, azt hittem konzolokon rendben volt az anyag:D amúgy én imádtam a játékot, főleg az volt eszméletlen, hogy milyen animációkat tudtak csinálni mocap nélkül, de tény, hogy, bár előremutató technológia is lehetett volna, de ezesetben katasztrofálisan volt megvalósítva a dolog
6.
crytek
Nem hiszem el ,hogy az X-en nem tudták a 4K-t megoldani... Most volt atom akciós a Watch Dogs 2 GOLD és majdnem elbőgtem magam hogy mennyivel ocsmányabb mint pc-n.. Konkrétan az ezer éves első rész is kenterbe veri..Minden szar kap Enhanced verziót ,de aminek szűkség lenne rá nem :(
5.
Ultimate
#4: Minden platformon ugyan olyan szar volt miatta...
4.
kryszisz
Hát, szerintem az akkori AMD tulajok tudnának mesélni róla mennyire volt "minőségi" az első Rage PC-s portja..bár ott Carmack megatexture okossága okozta a problémákat, attól ezesetben nem kell tartani. Várós, de azért a Doom Ethernal jobban mozgatja a fantáziám:) De a gunplay remeknek tűnik itt is, id for president.
3.
VerIstvan
#1: A portok ugyan olyan szarok csak mar annyival jobb egy belepo gamer pc is mint a konzolok hogy meg se kottyan nekik egy konzoljatek.
2.
VerIstvan
Aha.
Ha ezt kihangsulyozzak akkor valoszinu, hogy pont nem...
1.
Ultimate
Nemértem mitől hírértékű, manapság fehérholló kategória a rossz port.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...