Warmonger - újabb PhysX kártyára épített FPS

  • Írta: Daks
  • 2007. január 9.
  • Bejelentés
2029-ben játszódó apokaliptikus FPS-t jelentett ma be a NetDevil. Monumentális helyszínekben és szemkápráztató effektekben nem lesz hiány, az tuti!
2029-ben játszódó apokaliptikus FPS-t jelentett ma be a NetDevil. Monumentális helyszínekben és szemkápráztató effektekben nem lesz hiány, az tuti!

Warmonger - Operation: Downtown Destruction névre keresztelt shooter az Unreal Engine 3.0-át használja, a futtatásához pedig nem csak egy csúcskategóriás gép kell majd, de elengedhetetlen lesz egy AGEIA PhysX kártya beszerzése is. A játék története szerint a jövő háborúját már nem országok, hanem multinacionális vállalatok vívják, természetesen nem másért, mint az Föld igencsak fogyatkozó kőolajkészletéért. A két legnagyobb cég, a PolyChem Oil és a General Energy saját, jól felszerelt hadsereget állított fel, hogy eldöntsék végre, melyikük is jogosult az iráni készletek kitermelésére. A játékmenet körökre osztott lesz, és a fejlesztők állítása szerint annyi újdonságot fog hozni a játék, hogy eséllyel pályázhat felkerülni a világ legmeghatározóbb PC-s játékainak toplistájára. Az Operation: Downtown Destruction egy több részes játéksorozat első darabja lesz, ám jelenleg még ennek a megjelenését sem lehet pontosan tudni. Várjuk az első képeket!

Ezek is érdekelhetnek

5.
Bodak
Nos... én nem a közfelháborodáshoz kívánok csatlakozni, az FPS annyira nem az én világom, én inkább a híres-neves PhysX-ről mondanék pár szót. Volt szerencsém a Joint Task Force nevű szösszenethez, melyben szintén PhysX (nem kártya csak szoftver, vagy a f@sztuggyami, annyira nem vágom - de biztos nem kártya) okoskodott a fizikán.



Naszóval: első pálya csávókáim szaladnak mint ökör, és szembetalálják magukat egy légvédelmi ágyúval, amit leleményesen földi célpontok ellen alkalmaztak. Mármost. El is találják a mókusaimat, két-három találat után az egyik úgy elszáll, mint a győzelmi zászló, legalább húsz(!) méterre... előtte meg állta a tüzet mint a cövek...



Mondom vazzeg, minden erőhatást ugyanakkora mértékű ellenhatás követ (asszem Newton mondta) - vagyis akkor az ágyúnak is repülnie kéne hátra legalább öt métert (a súlykülönbség miatt)... fizika, mi? Arról nem is beszélve, hogy egy akkora kaliberű lőszer előbb szed cafatokra...



Szal szerintem akkor már inkább a Havok. Ahhoz kártya se kell (még) és kissé reálisabb a "fizika".
4.
Utys
Eléggé sablon sztori. Arra gondolnak, mert jó lesz a fiz meg a graf akkor már mindjárt szuper cucc lesz? Azért ne legyünk igénytelen gémer szinten, hogy a többit nem vesszük figyelembe.



Valahogy nem hiszek ezekben a marketinges "ezalegfaszábbecsém" szövegekben...
3.
Tarathiel
Legalább van önbizalmuk! :), egyébként szerintem mire több játék jöhetne ki PhysX-re addigra már úgyis bele lesz építve a videókártyákba a fizkai processzor... Mondjuk nem is baj hogy nem kell külön kártyát venni, hogy "kicsit" jobban menjenek szét a dolgok
1.
FNorberto
A Cellfactor mikor jön?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...