Két éve készülő projektet lőtt le a Blizzard

  • Írta: Shifty
  • 2019. június 6.
  • Hír
David Gibson tegnap töltötte utolsó napját a Blizzardnál, amiről egy Twitter-bejegyzésben is megemlékezett. Ebben viszont úgy búcsúzkodik, hogy közben elkotyogja, volt a stúdiónak egy lelőtt, sosem bejelentett játéka.

Nem újkeletű információ, hogy a Blizzard előszeretettel kukáz olyan projekteket, amelyeken akár éveken át dolgozott. Ha valamiért nem áll össze a koncepció, akkor inkább elengedik a fejlesztés kezét, hogy aztán valami újba vágjanak bele. Ezzel kapcsolatban Allen Adham, a Blizzard producere egy tavaly adott Game Informer-interjúban úgy nyilatkozott, hogy nagyjából a stúdió fejlesztéseinek 50 százalékát kukázzák. 

Ez történhetett nemrég is, David Gibson, a stúdió most már egykori fejlesztője, animátora (tegnap volt az utolsó napja) egy Twitter-bejegyzésben állított emléket a Blizzardnál töltött éveknek, és ebben bizony azt is elkotyogta, hogy két éven át dolgozott egy olyan projekten, ami végül sosem fog elkészülni. Az egészet próbálja viccesen elütni annyival, hogy de legalább itt mindig itt lesz nekünk az Overwatch.

4.
shooter1234
Szóval ezért van a mai napig kb. 5 játékuk.
3.
gobrats
#1: Azért azt emelte ki, mert azon dolgozott, ez lejön a tweetből is, csak a média úgy működik, hogy kiragad dolgokat a kontextusából, hogy úgy tüntesse fel, ahogy az nekik a legjobbna kedvez :)
2.
Ooorky
Biztos vmi mobilos warcraft volt lootboxokkal, de a diablo balhé után nem merték bevállalni...
1.
Perseus84
Ez aztan az informacio. Erdemes volt ezzel dolgozni?
Az meg nagyon szomoru h az osszej jatekuk kozul az Overwatchot emelte csak ki es a nagyagyukat kihagyta. Szegyen hova fejlodott az akkori egyik legjobb fejleszto/kiado
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...