Elrajtolt a Quake II RTX

  • Írta: sirdani
  • 2019. június 7.
  • Megjelenés
Ráadásul az első három pálya teljesen ingyenes. A valós idejű sugárkövetéssel és mindenféle csilivili effekttel felturbózott Quake II futtatásához azonban legalább egy GeForce RTX 2060-ra lesz szükségünk.

Még májusban írtunk róla, hogy a Quake II RTX bizony nem tréfa, a legendás 1997-es játék egy jókora grafikai ráncfelvarrást kap, melynek köszönhetően a magasabb felbontású textúrák, a váltakozó napszakok és az új részecskeanimációk mellett még valós idejű sugárkövetés is várja majd az érdeklődőket. A játék pedig a minap meg is jelent!

Az ingyenes verzió során az eredeti Quake II első három pályáját játszhatjuk végig a felújított látvánnyal, ha viszont az egész játékra kíváncsiak lennénk, akkor ahhoz be kell szereznünk a 4,99 eurós áron elérhető Quake II-t a Steamről, vagy direktben az Nvidia oldaláról. Érdemes még megjegyezni, hogy a játék futtatásához az RTX-funkciók miatt meglehetősen ütős gépre lesz szükségünk, ugyanis 8 GB RAM, egy Intel Core i3-3220 és egy GeForce RTX 2060 alatt nem fog elindulni a játék - a videokártyák tekintetében pedig kizárólag az RTX jelzésű videokártyák jöhetnek számításba.

7.
Heldengeist
#6: Miért ne lehetne? Nem szokatlan, hogy egy hardver támogat valamit, amit semmi nem használ. Az asztali Radeon kártyákban Az R600-tól benne volt a Xenos tesszellátor, amit soha nem használtak ki. Vagy a DirectX 10.1, amit még abból is kipatcheltek, ami amúgy a megjelenéskor támogatta. Vagy az Nvidia-féle PhysX, hairworks, adaptive sync is kb. annyi játék által támogatott, amennyibe bevásárolták, hogy legyen mivel demózni.
6.
Nyarlako
#5: De majd a PS5ben raytracing lesz. Én meg nyalókaország királynöjévé leszek koronázva.
5.
Heldengeist
#4: Pontosan ez az, egy félmilliót kóstolgató RTX2080 Ti-on 80fps körül egy közel negyed százada megjelent játék szerintem elég szánalmas teljesítmény. Hogy akarják ezt olyan játékba tenni, ami legalább kb. korszerűen néz majd ki?

Ráadásul a Quake 2-ben tényleg látványos a különbség, mert eredetileg mai szemmel már elég primitív a fények kezelése, de azt már kétlem, hogy akár csak egy 15 éves Half Life (a HDR patch után) vagy 12 éves Crysis nézne ki annyival jobban, hogy igazolja, hogy RTX2080 Ti 3-way SLI kell a 60fps-hez.
4.
Gaboo77
Ryzen 5 2600x, 16GB RAM, RTX 2060 kombóval High beállításon FHD-ban, 44FPS átlag. De annyira nem nagy cucc. Nem vesztetek semmit.
3.
zozo76hun
ne banjatok! 15-20 evvel ezelott mar hulyere jatszhatta az aki eleg idos volt mar akkor hozza (mint pl en is). most sugar-lofasz meg akarmi, a jatek ugyanaz. Mondjuk nincs gepem hozza, de ha lenne max kirpobalnam aztan hagynam a francba.
2.
Gabesz0213
#1: Kipróbáltam ezzel a konfiggal: i5 7500 , 16g sys ram, 1070. Low globallal is vállalhatatlanul lassú.
1.
FekaFOB
Tudtommal 1070-es és 1080-as kártyákkal is müködnie kell. Nekem a 1080Ti-al lazán megy, persze a teljesítmény elég gyászos. Érdemes a Global Illumination-t alacsonyabbra kapcsolni, mert magasabb szinten az fekteti meg igazán a karit.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...