GRID - körözés Havana utcáin

  • Írta: Shifty
  • 2019. július 31.
  • Videó
Friss előzetest kapott a GRID, amiben a játék rendezője, Chris Smith és Chris Groves közösségi menedzser mesélnek a főbb újdonságokról. Közben pedig bemutatkozik egy új helyszín, Havana.

Az új GRID október 11-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. A számítógépes változat pontos rendszerkövetelményéről errefelé emlékeztünk meg.

11.
Őrnagy
#9: Igen, ha mióta sikerült jól belőni a nehézséget, komolyan megizzaszt.
A veterán autók versenye pedig abszolút nem arcade jelleg, 60 km/órával "száguldozni" :)
10.
Kawada
#9: Nekem az open world koncepcióval van bajom, számomra azóta halottak az arcade autóversenyek, amióta ez a szarság oda is beférkőzött. Nem is beszélve arról az éktelen ripacskodásról ami az átvezetőkben van. A Test Driver (Unlimited talán...) még érdekes volt. Autóboltok, cockpit nézet, rengeteg autó, stb. Mondjuk időm is több volt akkoriban, nyilván. 2006-2007 körül az maga volt a csoda.
9.
Ultimate
#5: A Forza Horizon azt leszámítva hogy irreális placcokon is tudod csapatni kerítéseket lebontva abszolút túlmutat az arcade vonalon. Persze nem szimuláció de ha kilövöd a segítségeket bizony nem is az az arcade amit egy The Crew és hasonló szarok képviselnek, kellemes fizikával és irányítással. Simán van olyan ha nem jobb mint az egykor egekbe magasztalt Test Drive, csak az erdőnmezőn - árkonbokron dologgal van "megfűszerezve" ami tereli az arcade irányába.
7.
Őrnagy
#6: Szerinted hány százalékot veszítenének, ha a következő részben a terméskőfalnak ütközve megállna az autó?
6.
Nyarlako
#5: Miért, hogy cserébe 1%ért akinek az kell elidegenítse a többit? Az mindig egy árkád játek volt.
5.
Őrnagy
#3: Egyébként szerintem a Forza Horizon most már a realizmus felé kéne egy lépést tegyen, mert az arcade vonalból kihozta, amit lehet.
4.
Őrnagy
#3: Hát, a teherautók nem vonzanak, sajnos.
3.
Aborg
#1: Ott az ETS2 meg az ATS. Vagy a Mudrunner Spintires. Ha autos jatekrol van szo, en csakis ezekkel jatszok. Igaz hogy ezek teherautos jatekok, de nem ez miatt jatszom oket, hanem pont a nyitott vilaguk es a viszonylagos realitasuk miatt.

En is nagyon orulnek valami Forza Horizon forma realisztikus jateknak, de rendes fizikaval. Mert igy hiaba a Forza szep vilaga es verdai, az arcade nem erdekel.
2.
Cooper911
#1: Annak örülnék én is.
Ezt viszont egyszerűbb megcsinálni és biztos a viszonylagos siker is.
1.
Őrnagy
Senki nem akar nyitott világú, realitásra törekvő autós játékot készíteni? Csak, mert abból tényleg hiány van. Tulajdonképp egy sincs.
Ilyenből, mint ami a videón van, létezik jó néhány.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...