E3 2020: Komoly változások elé néz az expó?

  • Írta: fojesz
  • 2019. szeptember 18.
  • Pletyka
Ha hinni lehet a kiszivárgott dokumentumoknak, komoly változások elé néz az E3. A szervezők a jövő évi eseményre még több játékost engednének be, de nagyobb hangsúlyt fektetnének az influencerekre és a sztárvendégekre is.

Habár a bejelentések szempontjából az E3 a legfontosabb videojátékos esemény, mivel alapvetően a szakmának és a sajtónak szól, nem minden kiadónak a szíve csücske, mivel más rendezvényeken és csatornákon sokszor hatékonyabban, olcsóbban és közvetlenebbül juthatnak el az újdonságaik a játékosokhoz. Nem véletlenül marad távol az expótól az Electronic Arts immár sokadik éve, és egyre több cég követi őket, idén például a Sony is kihagyta az E3-at.

A kiállítást szervező Entertainment Software Associationnek tehát bele kell húznia, ha fent akarja tartani az érdeklődést a rendezvény körül, és ha hinni lehet a GameDaily.biz által megszellőztetett belsős dokumentumoknak, vannak is terveik arra, hogyan lehetne kívánatosabbá tenni a Los Angeles-i show-t. Az persze más kérdés, hogy kinek mennyire csábító az, hogy az ESA egy "rajongóknak, médiának és influencereknek szóló fesztiválként" képzeli el a jövő évi E3-at.

Ennek részeként a szervezők nagyobb hangsúlyt fektetnének az influencerekkel és sztárvendégekkel kötött megállapodásokra, ennek megfelelően például elképzelhető, hogy jövőre a Los Angeles Lakers játékosai játszanak majd az aktuális kosárlabdajátékokkal a rajongók előtt, vagy épp színészek mérik össze az erejüket valamilyen bajnokságban. A helyszínen jelenlévő játékosokból pedig több lesz, mint bármikor: az ESA állítólag újabb 10 ezer "civilt" engedne be az expóra, így 2020-ban már 25 ezren randalírozhatnának a Convention Centerben.

Ezzel persze a résztvevők számát tekintve az E3 még közelében sem lenne a dedikáltan nagyközönségnek szóló Gamescomnak: idén az E3-on 66 ezren vettek részt, míg Kölnbe 373 ezren látogattak el. Mégis, a Los Angeles-i expó történetében ez jelentős ugrás, alighanem itt is bevezetik a sajtónap intézményét, amikor csak a média és a szakmabeliek látogathatják a kiadók és fejlesztők standjait.

További érdekesség, hogy az ESA bevezetné a Disneylandekben előszeretettel alkalmazott FastPass rendszerét: ezzel a résztvevők előre regisztrálhatnának időpontot a kiállított demókhoz, így elkerülhető, hogy órákat álljanak sorban egyetlen játékért. Persze sorban állás az lesz így is, annál is inkább, mert a sorban állók adatait megkapnák a kiállítók, akik így várakozás közben is potenciális célközönségként szolgálnának.

A következőt E3-at 2020. június 9-11. között rendezik meg.

8.
semike
Influencerek....ingyenélők....jutúberek.....okostelefonzombik....hova tart ez a világ...
7.
delphijos
#5: Régen még oké volt ez a fajta "show" , az emberek újságokból , magazinokból tájékozódtak, és lehet többet megtudtak egy játékról ha az újságíró elment egy ilyenre, és írt egy részletes beszámolót, mintha élőben 2 percig nézhette volna. De ma már.... Oké, ma is vannak gamer site-ok, de kizárólag ezeknek csinálni a kiállítást...
6.
delphijos
#5: Hát nem igazán vágom ezzel most mit akartál mondani....
5.
godach
#3: De am én úgy tudom, hogy régen az E3 pont nem a rajongókról és felhasználókról szól, tehát vissza akarnak térni a gyökerekhez.
4.
godach
#3: a kiszivárgott anyagok 'ésatöbbi
3.
delphijos
Mondjuk az internet korában szinte kizárólag a sajtónak meg a "szakmának" csinálni ilyen rendezvényt elég gáz. Szerintem ezeknek pont az lenne ma már az egyetlen "fenntartó ereje" hogy a rajongók élőben láthassanak dolgokat. A többit úgyis elintézi a net....
1.
Ultimate
Influencerekre... Vagyis a társadalom pöcegödrének jelentős számú ingyenélőit benyomják e3-nak...
Amilyen buta irányt vett a világ a totális bukás helyett siker lesz...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...