Folytatást kap a Path of Exile

  • Írta: Shifty
  • 2019. november 16.
  • Bejelentés
A hétvégén tartják Új-Zélandon az ExileCont, aminek a nyitónapján az új-zélandi Grinding Gear Games több Path of Exile-bejelentést is megejtett. Bemutatkozott egy új kiegészítő, de jön a folytatás és egy mobilos kitérő is.

Semmiképpen sem ülhet a babérjain a Blizzard, ugyanis a nemrég bejelentett Diablo IV-nek egy kihívója már biztosan lesz, méghozzá a Path of Exile most bejelentett folytatása. A fejlesztést végző új-zélandi Grinding Gear Games azonban nem elégedett meg ennyivel, így az éppen zajló ExileConon leleplezték a Path of Exile következő kiegészítőjét, illetve a mobilos változatát is.

Path of Exile 2

A folytatás, ami igazából nem is folytatás. A bejelentés szerint egy hét fejezetből álló történetet kapunk, ami lényegében az első rész továbbfejlesztett, finomhangolt, itt-ott átalakított kihívásai formájában ölt majd testet. A Path of Exile 2 ugyanis nem egy önálló játék lesz, a készítők ugyanis az elejétől kezdve úgy tervezték a második részt, hogy annak a kampánya igazából összemosódik az első rész történéseivel, vagyis lényegében arról van szó, hogy továbbra is egy játékról beszélünk, de két kampánnyal.

Chris Wilson, a Grinding Gear Games alapítója elmondta, hogy az a cél, hogy ne bontsák meg a közösséget, ezért úgy döntöttek, hogy a régi és az új történetvonal is ugyanahhoz a közös, megosztott Atlas-végjátékhoz vezet majd. Éppen ezért a Path of Exile 2 nem kukázza az elmúlt hat évben megjelent kiegészítéseket, de közben bevezet egy új képességrendszert, új kasztokat, finomhangolásokat, és természetesen a játék grafikája is sokat változik majd. Közben pedig a Path of Exile első részében megvásárolt holmik, a már említett kiegészítők és minden más is közvetlenül magunkkal hozható lesz a folytatásba. Egy nagy változás ettől függetlenül azért biztosan lesz, a drágakövek kapcsán ugyanis történik majd egy nagyobb módosítás.

A bejelentésből az is kiderült, hogy a történet húsz évvel Kitava halála után játszódik majd. A leírás szerint egyesek hataloméhsége ismét oda vezet, hogy a keletkezett űr betöltése helyett megint csak romlást hoznak Wraeclastra. Kapunk 19 vadonatúj karakterosztályt, a játék bétatesztje pedig valamikor jövőre indulhat el.

Megjelenési dátumunk még nincs, viszont az biztosnak tűnik, hogy PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és az új Xboxra is megjelenik a játék. A Nintendo Switch valószínűleg kimarad a felhozatalból.

Jön az új kiegészítő, a Conquerors of the Atlas

Az ExileConon bemutatott 3.9-es frissítéssel érkező új kiegészítő egy vadonatúj endgame-sztoriszálat, finomhangolt térképet és új képességeket hoz magával. Mindezt december 13-án kapják meg a rajongók.

Mobilokra tart a Path of Exile

A bejelentést leszámítva sok izgalmas részlet nem hangzott el a mobilos kiadásról. Természetesen a hordozható Path of Exile is free-to-play modellt fog alkalmazni, viszont a stúdió kísérleti projektként tekint a kitérőre, így annak alakításában, fejlesztésében komoly szerepe lesz majd a rajongók visszajelzéseinek is.


5.
DarkLord
#4: Én is úgy voltam vele, hogy elkezdtem vele játszani, játszogattam egy darabig, de már az elején is úgy voltam vele, hogy annyira nem fogott meg a dolog. Végül töröltem is és azóta sem raktam vissza, azonban a hír láttán gondolkodtam, hogy újra visszarakom és adok neki még egy esélyt. Csak hát ezzel az a baj, hogy általában, ami elsőre nem fogott meg az másodikra sem... pedig azért a stílus az egyik kedvencem szóval nem olyan játékosként álltam neki, aki hébe hóba nyomat hasonló játékokat és ennek ellenére nem tudott megfogni és ez baj szerintem. (legalábbis számomra :D)
4.
Chrysh
#2: Lényeg, hogy most már akadnak jócskán olyan aRPG-k, amiket nem lehet annyival félrefricskázni, hogy azt mondjuk, hogy Diablo copy,

Bár az IGN úgyis megteszi azért is, ahogy 7,5 pontot adtak a PoE-ra is.

Én amúgy amikor még új volt, kipróbáltam a játékot, elvoltam vele egy darabig aztán félretettem (semmi olyasmi, ami miatt rossz lett volna). Aztán látva, hogy milyen lett a játék, nekem rohadt hektikus helyenként a játék a buildeket elnézve. Úgy rohangálsz mint az őrült és rendszerint csak 1-2 skillt spammelsz.

Jól lehet máshol sincs ez így. Persze ez más RPGnél sincs máskép ha van egy jó builded, de nekem talán itt ütközött ki, hogy egy jó build birtokában egy kétskilles button-mashinggé silányulhat szerintem az egész játék anélkül, hogy bármi kis aprósáot használnál.

De cáfoljatok rá, és visszaugrok megint a játékba. :D
3.
Ganzer
Most megint kedvet kaptam hozzá, leszedem majd újra, miután végigtoltam a Death Strandingot.
2.
Hab
#1: Szerintem a Grim Dawn sokkal jobb, mint a PoE. Ott legalább nincs túlbonyolítva skill tree, viszont így is megvan a kellő mélység a játékban.
1.
Datzy
Action RPGk királya lett és úgy nézem az is marad! Még a közelében sincs olyan játék, ami olyan komplexitású lenne, mint a PoE. Diablo IV-et elnézve nem is lesz jó ideig.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...