Battlefield V - Wake Island nem felejt

  • Írta: sirdani
  • 2019. december 7.
  • Letöltés
Emlékeztek még a Battlefield 1942 legendás, patkó alakú szigetes pályájára? Nos, ahogyan a korábbi Battlefieldekben már megjárta a modern kori hadviselést, természetesen a második világháború újragondolásából sem maradhat ki.

A Tides of War december 12-re belőtt frissítésével már érkezik is a pálya alaposan felújított példánya, mely minden eddigi verzióhoz képest sokkal nagyobb és keskenyebb lesz. A csata a dús növényzettel és kopár repterekkel tarkított szigeten, a szigetet körülölelő öböl hullámain és a fellegekben is egyaránt düböröghet majd, ugyanis a gyaloglás mellé kapunk majd egy rakétazáport zúdító Sherman Calliope tankot, repcsiket, és persze kétéltű járgányokat is.

Üröm az örömben az utóbbi napok Battlefield-frissítéseivel a régi TTK (time to kill) fegyverstatisztikák is visszatérnek. Ez egészen pontosan a fegyverek sebzésének azon kiegyensúlyozását jelenti, melyet a DICE a megjelenés után nemsokkal azért akart ráerőltetni a játékra, hogy az újonnan érkező játékosoknak se legyen túlságosan nehéz bekapcsolódnia az akcióba, több idejük jusson a reakcióra és a célzásra.

A megjelenés után a játékosok egyértelmű lázadása miatt a fejlesztők visszavonulót fújtak az ötlettől, ám úgy néz ki, hogy ismét visszatértek hozzá. Legalábbis erről árulkodik a rengeteg elégedetlen játékos posztja a Redditen, illetve az olyan videók, melyekből az látszik, hogy egy pisztoly többet sebez távolra, mint egy félautomata puska.

25.
Kawada
#24: Mert legrosszabb pillanataiban és minden hibája ellenére is a legjobb online lövöldék egyike. És mert a sorozat egy saját maga által kikövezett úton jár, amit térképpel se talál meg egy másik cím se (ami kellemes egyensúlyban állna hardcore és casual vonal között).
24.
Neotechtr
Tök jó ez a kommentszekció, egészen jól leírják a népek, hogy miért nincs a világon semmi értelme ennek a játéknak. Tehát arra, amire való, pont nem jó, azoknak, akik ezt szeretik emiatt pont nem jó... De akkor mire jó?
16.
atimaximus
Csak szerintem mintha lustabbak lennenek vagy ilyesmi? A 1942 ben is miket lehetet csinalni,anyahajto meg tengeralatjaro is volt amit lehetett iranyitani meg mennyi palya mi mindent, most ekkor mivan en ezeket hianyolom,hogy kb azt azert tudjam ezt vezetni vagy azt csinalni.
14.
A Jeti
#13
Nincs 4 órád, hogy kivárd a kedvenc mapod?! Nézd a jó oldalát, legalább szerzel 1 tiert ennyi idő alatt :D
11.
Kawada
#9: A lootrendszer tényleg nagyon szar volt, de amúgy egyike a az általános conquest mellett amit nagy ritkán játszottam legalább. Viszont a legátláthatóbb és legjobb gunplay-jel rendelkező BR szerintem, kár, hogy nem nagyon érdekel ebben a WW2-s környezetben, ha már leülök BF-ezni, akkor inkább mással játszok azon belül.
9.
A Jeti
És mi a helyzet a Firefossal? Még mindig egymásba ömlik a loot? Emlékszem úgy kellett kiturkálni a cuccokat mint valami bolhapiacon.
8.
Stranger
#6: Hát az biztos, hogy megelőzte. De most is megelőzhették volna. :P Szép minden mai játék amúgy, nem az a gond, csak mégis van egy stagnálás.
6.
Kawada
#4: Szerintem inkább a 3. előzte meg nagyon korát. :) Mai napig nincs bajom azzal a látvánnyal se, de nagyon szép az 5. Akármelyik FPS megirigyelheti még single player keretek között is, nemhogy ekkora pályákon, 64 fős szervereken.
4.
Stranger
A BF3-as részhez előző konzolos verziót használtak, de egyébként ahhoz képest hogy 8 éves nem sokkal rondább mint a BF V. Igazából elsősorban itt is a dizájn adja a térképet. Van egy gyönyörű skybox, jók a színek és már jól is néz ki, de a technikai fejlődés eléggé belassult.

Irányítható anyahajó lesz-e végre? Amiről repülők szállhatnak fel, stb. Ja természetesen egy csatahajó mellett. Kár, hogy a BF1942-nél nem volt egy olyan jelenet ahol látni ahogy a japánok megindulnak, hajókkal, repülőkkel a tengerről. Gondolom az új részben ez is fel lesz pörgetve mint az állat.
3.
Kawada
#2: Az biztos, hogy jobb, mint amit a Battlefront esetén csináltak. :) Minőségben mindenképp. Az elős pár hónapban amit csináltak, azzal kiborítottak. Amikor az összes hisztis pöcsnek próbáltak megfelelni, csaerébe szétbaszták azt a fajta sebzésrendszert ami az elején volt és szerintem jó volt. Aztán eltelt pár hónap amíg nem játszottam, elszoktam tőle és akkor már nem zavart. Illetve nem emlékszem, hogy milyen volt és ahhoz képest ez olyan-e vagy még a hisztis pöcs kompatibilis verzió-e. :)
2.
logic5
#1: Várom én is. Azért valljuk be, hogy nem rossz a support a BF-ekhez...
1.
Kawada
Riktán lelkesedek új pályákért, inkább csendben örülök nekik. De Wake Island gyakorlatilag minden BF-ben, ahol megcsinálták, eszméletlen jó volt. És Iwo Jima is hamar az egyik kedvenc BF mapom lett evör, úgyhogy várom nagyon. Aki egy ideje nem BF5-özött, adjon esélyt mindenképp Iwo Jimának.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...