Prologue - lövöldözés és battle royale nélkül

  • Írta: Shifty
  • 2019. december 16.
  • Hír
A múlt héten tartott The Game Awardson mutatkozott be Brendan "PlayerUnknown" Greene egy ideje már készülő vadonatúj játéka, a Prologue. A fejlesztésről nagyon keveset lehet tudni, de két fontos dolog most kiderült róla.

A múlt heti The Game Awardson mutatkozott be Brendan "PlayerUnknown" Greene legújabb titokzatos projektje, a Prologue, amiről a semmitmondó előzetesen kívül eddig annyit lehetett csak tudni, hogy teljesen új technológiák kikísérletezésével készül. Greene és csapata ugyanis jelenleg is azon dolgozik, hogy új játékmechanikákat találjanak ki, amivel az a céljuk, hogy a játékosoknak minden egyes alkalommal egyedi és emlékezetes játékélményben legyen részük.

A Prologue bemutatkozó előzetese.

Greene egy interjúban elárulta, hogy a Prologue azonban nem egy új battle royale-cím lesz, sőt, még csak nem is lövölde, így még inkább kérdéses, pontosan mit is takart a teaser trailer. A Forbesnak adott kérdezz-felelek során az is biztossá vált, hogy a játék címe nem egy új történet kezdetére, hanem a csapat által kitűzött célokra tett utalás. A titokzatos projekten közel kilenc hónapja dolgoznak, és miután egészen kezd összeállni a végleges koncepció, ezért úgy döntöttek, hogy előállnak egy teaser trailerrel.

A játék tehát nem a PlayerUnknown's Battlegrounds előzménye vagy folytatása lesz. Az esszenciája visszaköszön, de a Prologue semmilyen formában nem kötődik majd Greene sikerjátékához.

1.
1.
user101
Gondolom egy procedurálisan generált terepen kell majd túlélnünk és eljutnunk a menedék / kijáratig...Ha van benne elég változatosság, kihívás és azt érzem, hogy érdemes neki menni újra és újra, akár még jó is lehet. A PUBG vonzereje abban rejlik, hogy minden egyes kör annyira más és más tud lenni. Kíváncsi vagyok, hogy ezt milyen formában képesek megvalósítani...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...