HWSW: Nagyon erősen nyitott a Disney+

  • Írta: Shifty
  • 2020. január 19.
  • Biznisz
Link másolása
Nagyon erősen nyitott tavaly év végén a Disney+, amelyet már a megjelenése előtt a Netflix első számú riválisának tituláltak. Bár a cég eddig nem tett közzé előfizetőszámot, az alkalmazáshasználati statisztikák beszédesek.

Túlzás nélkül állítható, hogy a két hónappal ezelőtti indulásával repülőrajtot vett a Disney saját online videostreaming-szolgáltatása, a Disney+, mely már az első napokban elérte a bűvös tízmilliós előfizetői lélektani határt. A cég azóta sem tett közzé adatokat az előfizetői bázisról, a különféle, alkalmazásletöltéseket és alkalmazáshasználatot elemző cégek mérései szerint az új streamingszolgáltatást ma már jó eséllyel több tízmillióan használják, és csak a mobilos kimenet közel százmillió dollárt hozott a cégnek.

Az egyelőre öt országban (Egyesült Államok, Kanada, Ausztrália, Új-Zéland, Hollandia) elérhető szolgáltatáshoz tartozó applikációt a Sensor Tower statisztikái szerint eddig 41 milliószor töltötték le az App Store-ból és a Google Play Store-ból, a mobilos költés (alkalmazáson belüli vásárlás) pedig elérte a 97,2 millió dollárt. Bár a letöltési átlag a második hónapban jelentősen csökkent (ekkor már csak 13,5 millió letöltést regisztrált az applikáció), a költés nem zuhant be számottevően: az első hónap 53,3 millió dollárjával szemben 43,9 millió dolláron tartotta magát a mobilos bevétel.

Érdekelnek a további részletek? Irány a HWSW!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...