A PUBG megállíthatatlan a mobilpiacon

  • Írta: gorien
  • 2020. február 12.
  • Biznisz
A mobilos játékosoktól származó januári bevételeket tekintve ismét a PUBG Mobile lett a bajnok, immár sorban ötödik alkalommal. A Tencent játéka nagyot nőtt az elmúlt évben, a tavaly januári adatokhoz képest négyszer nagyobb forgalma volt.

Leválthatatlanul vezeti a mobilos bevételi listákat a PlayerUnknown’s Battleground portolt változata. A Sensor Tower adatai szerint a játék világszerte 173 millió dollár bevételt termelt januárban. Ezzel öt hónapja áll az első helyen. A PUBG Mobile robbanásszerű növekedésen ment át az elmúlt egy évben – a tavalyi mérések alapján az előző januárban csupán a negyedét termelte még ennek az összegnek.

A játék bevételeinek több mint fele Kínából származik, 14 százaléka az Egyesült Államokból, a harmadik legtöbbet pedig a törökök költik benne. A PUBG-t birtokló kínai Tencent igazán büszke lehet magára, ugyanis a havi ranglista második helye is az övék az Honor of Kingsszel (151 millió dollár). A Tencenten kívül csak egy másik cég szerepel két játékkal a top 10-ben: a szintén kínai Lilith Games az AFK Arenával és a Rise of Kingdomsszal képviselteti magát. Ez a két játék együttesen termelt 150 millió dollárt.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...