Star Citizen - túlélni a világűrt

  • Írta: szlav
  • 2020. március 1.
  • Videó
Friss fejlesztői videóval jelentkezett a Cloud Imperium csapata, a terítékre pedig ezúttal a Star Citizen Actor Status System elnevezésű rendszere került, amely a játék túlélőmechanikáit öleli fel.

Manapság rendeteg nyílt világú játékban találkozhatunk különféle túlélőmechanikákkal, melyek zöme a környezetnek megfelelő ruha felvételére, illetve az evésre és ivásra fókuszál. A Star Citizen sem lesz kivétel ez alól, hiszen nem mindig a pilótafülkében gubbasztunk majd, de az Actor Status System egy lépéssel továbbviszi a fent említett alapvetéseket.

Mivel minden bolygó más-más környezettel és hőmérséklettel rendelkezik majd, fontos lesz, hogy megfelelően öltözzünk az alkalomhoz. Ahogy űrkalózokat vadászni sem bányászhajóval fogunk, így a felszíni felfedezéskor sem lesz elég, ha viszünk magunkkal egy extra pulóvert. Számba kell vennünk az adott bolygó hőmérsékletét és páratartalmát, vagy éppen a szélfúvás mértékét, majd ehhez mérten kell specializált védőruhát öltenünk.

A túlságosan hideg vagy meleg környezetre ugyanis reagál majd a testünk, így szédülést vagy fényérzékenységet tapasztalhatunk, extrém esetben pedig beállhat a hipotermia (vagy hipertermia), amely idővel halálhoz is vezethet. Szerencsére mindezt elkerülhetjük az előbb említett védőöltözetekkel, illetve különféle ételekkel, italokkal és gyógyszerekkel, melyek némelyike hasznos buffokkal is elláthat bennünket.

28.
Korio
#26: Nincs mit.Találtam még egy statisztikát.Baromira elnagyolt, de ha csak a minimum számot veszed, lehet következtetéseket levonni.Ezek szerint a steamen 5-10 milla tulajdonosa van a witcher 3 -nak.Pedig nem ez az otthona hanem a GOG.Pár hónapja lépte át a 20 millás eladást, szóval kb tudjuk az eredményeket.
https://steamspy.com/?__cf_chl_jschl_tk__=8645f697b050bd57583ec3be08f38872fc919d7c-1583252224-0-AcHzgbv6NP2ZnymfjiAMWzEOb8JMQQUjkxPAEzgEYtoKFTGNKvxkRgm06IETyclaXv45LCBY7kh47qLPfGqibhUo1omT8vbZFJACX0ik1anaPJEob0jqomz2NDGfZrjD7jbdU0vHC5nnw5u2eZFlF_mEbB_zyVVE2yYF2C5Q53KoTbFxr0HHN4rgZmayuS1I4STIgn-hlz1T3yeGmaXL6CO4zfNuxUUrTqh6cEzjp3nFqiRu2y__h1TnvWMh-evLGYCXj5abal2og_Wc5pXLDhA

Hozzászólásodra pedig, szerintem várható volt.Én azon lepődök meg , mikor itt többen a konzolokat jelölik meg fő játék platformnak.Ami nem igaz.Persze ez sem fekete-fehér dolog, sokat lehetne róla beszélgetni, vitatkozni.
27.
Stranger
#23: Kb. semmilyen hivatalos eladási adatokat nem tudni, de amiről beszéltek az elmúlt években mint nagyon jók volt PC-s szinten. Az más kérdés, hogy valamiért beépült ez a tizenéves történet hogy PC-n nincsenek eladások... Nem poénból nyit mindenki a platform felé...
26.
Obi Wan Kenobi
#24: Rendben, köszi. Kicsit szomorú, hogy az Xbox nem tudja lehagyni, úgy hogy már az ember után basszák bagóért.
25.
Obi Wan Kenobi
#24: Rendben, köszi. Kicsit szomorú, hogy az Xbox nem tudja lehagyni, úgy hogy már az ember után basszák bagóért.
24.
Korio
#23: Átfogó statisztikát nem tudok mutatni, szerintem lehetetlen is.Egyes játékokra lehet találni.Pl a generáció legsikeresebb címe a Witcher 3.ez csak 2018-ig szól.2019-ben erősebb volt a PC pár százalékkal.De addig is verte a PS-t.Itt a link:

https://www.pcgamesinsider.biz/news/69051/445-per-cent-of-the-witcher-3-sales-between-2015-and-2018-were-on-pc/

Jedi Fallen Order-e lettem volna kíváncsi.De így hirtelen nem találtam bontást rá.Pedig egyszer már megvolt.Ott ha jól emlékszem kb 10%-al a PS nyert eddig.Picit több időm lesz rákeresek.
23.
Obi Wan Kenobi
#16: Erről lennél szíves esetleg valami linket is csatolni? Nagyon nem hiszem hogy a PC piac a közelében járna eladások szempontjából az Xboxhoz, nem hogy a PS-hez, főleg a kettő összegéhez.
22.
adamsfamily
#19: Ezt a 2 évet arra értettem,hogy ha elkezdene elszaladni a ló a fejlesztőkkel,nem a mostani tendenciára.
21.
Stranger
#20: Lehet pont azért. De nem is picit jobb AI, fizikáról van szó, hanem valamilyen ambiciózus léptékről. Megjelent a Battlefront 2 és odavolt mindenki hogy ugyan úgy lehet körbekörbe szaladgálni 60 (vagy még annyi sem?) játékossal. Ez lett ebből a nagy generációból, játszhatjuk ugyan azokat szebb grafikával.
Ha valamit sikerül nextgenre faragni az a Cyberpunk lesz. Bár nekem a hardver miatt vannak fenntartásaim. 200 fős utcai tömegekről gondolom ne is álmodjunk...
20.
Nyarlako
#19: Hagyjuk már a dumát, láttunk jobb AI-t fizikát és játékmenet mint ma dívik AAA fronton 10-20 éves játékokban is.
19.
Stranger
#17: Állandóan csak a grafikán lovagoltok, de sokkal inkább a játékmenetet korlátozzák. PC-n 10 éves procikkal megy az új AAA játékok 80%-a is, mert erre a szintre vannak belőve a címek. Ezért nem láttunk semmi extrát az egész generáció alatt. A köv. generáció váltás legalább sokkal izgalmasabb lesz...

#15
Nem kell 2 évente gépet összerakni, kb. minden hardver elég 6-10 évre, kivéve a GPU. De ott általában nem történik annyi újítás 2 év alatt, hogy le kelljen cserélni. Van hogy 2 év alatt nem is jön semmi, lásd Pascal-Turing időszak.
18.
Kawada
#16: Semmibe se tartja visszam. Elérkezik az a pont (ami már elérkezett), hogy konzolon jelentősen szarabbul néz ki valami és élvezhetetlen sok esetben mert nem bírja a hardver. A Control vagy a Fallen Order már ilyenek.
17.
Nyarlako
#16: A játékipar hátráltatója az üzletpolitika amit sok cég csinál, meg a kapzsiság amivel minel inkább a zsebedbe akarnak nyúlni a monetizaciohoz igazított jatekmenettel.
A konzol meg semmit sem fog vissza, nyugodtan lehet egy pc játékba olyan beállításokat tenni hogy csak pc játékosok 1% része rendelkezik olyan géppel ami elbírja.
Plusz az átlag pc gamer semrendelkezik high-end géppel.

És nem a grafikatol lesz tényleg jo egy játék, a kreativitás sokkal többet ér.
Ezért is van az hogy van sok game ami grafikailag csodálatos de amúgy egy rakás szar mellette, és vannak 30 éves játékok amik mai napig ugyanolyan élvezetesek.
16.
Korio
#15: Ezzel nem is vitatkozom.Fejlesztőknek szüksége van a konzolosok pénzére.Az is igaz, hogy akik kevesebb pénzből gazdálkodnak, élvezhetik a játékokat.De, ahogy elismerted te is, visszafogja a konzol a játék fejlesztést.Épp a gazdasági okok miatt.Az utóbbi években pedig a multiplatform megjelenéseknél, a PC verte, vagy nagyon megszorongatta a PS-t.Persze betudható a Ps elavultságának, a következő generáció bejelentésének.Még mindig tartom a gondolatomat, konzolok a játékipar legnagyobb hátráltatói.
15.
adamsfamily
#14: Szerintem f*szság,hogy visszatartja.Technikailag talán,de mondjuk ha nem lenne a konzolpiac,akkor nem lennének akkora projektek,mint amiket a nagy stúdiók bevállalnak,mert egy csak Pc-re kiadott játék soha nem fog annyit hozni,mint egy multiplatform,vagy akár egy csak konzolokra kiadott játék.Ráadásul nem sok ember tehetné meg azt,hogy 2 évente új gépet rakjon össze,mert a fejlesztettek játékok gépígénye elszáll és csak valami felső kategóriás gépen fut normálisan.
Szóval egy fejlesztőnek azt is figyelembe kell vennie,hogy melyik réteg venné leginkább a játékát.
14.
Korio
#8: Nem vitatjozni szeretnék veled, de gondolom te is elismered, hogy a mai játék fejlesztést konzolok tartják vissza.Lásd CP2077.Nem itt tartananának a játékok , ha csak PC-re fejlesztenének.
13.
Ultimate
#10: Honnan is tudhatnád hisz ritkán játszol, akkor is ezt....
12.
Ganzer
#10: Én is már évek óta figyelem a fejlesztést, belevágnék szívesen de mostmár megvárom legalább a Squadron 42-t.
11.
destiny2014
10.
dareal
ritkan jatszom mar, de altalaban akkor SC-vel. azt kell mondjam, hogy bar messze meg a kiadas datuma, mar most szamos elemeben tobbet nyujt, mint sok mar kiadott termek.
9.
Cole
#8: Én is örvendek! :DDD
7.
Ooorky
#6: Na igen, ahhoz már lehet kellene egy i5-ös, csak ki ne derüljön, hogy a híres szimuláció is olyan, mint a grafika.
6.
Cole
#5: Na itt látszik, hogy semmi közöd nincs a SC-hez.
Még ha a grafikát elbírná(amit nem), a játékban lévő szimulációk felétől is letérdelne a 4-is, nemhogy a 3.
5.
KopyAti
Hogy mondták az elején, hogy csak pc, mert a konzolok nem tudják megmozgatni. Most meg ott tartunk, hogy egy ps3 is simán elbírna egy ilyen látványvilágot.
4.
destiny2014
Tényleg nem kell sokat várni. Bár én arra vagyok kíváncsi hogy mikor kerül be a Pyro system. :))
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...