A jelen krízishelyzet nagy győztese a játékipar

  • Írta: nodae
  • 2020. március 18.
  • Biznisz
Link másolása
A COVID-19 járvány miatt emberek tömegei szorultak a négy fal közé, és ez kirobbanó érdeklődést hozott mind a játékok, mind az online közvetítések iránt. Az amerikai Verizon nem titkolja a számokat.

Egyre több országra vetül a kijárási tilalom árnyéka, emellett az önkéntes otthonmaradás és a rendezvények betiltása szintén otthonaikba terelte vissza a lakosságot. Napjainkban azonban a technikának köszönhetően szárnyal az otthoni szórakoztatás, mint iparág, és ez számokban is megmutatkozik. Az elmúlt napokban így a változás is kikalkulálható.

A The Hollywood Reporter kielemezte a Verizon kimutatását azzal kapcsolatban, mennyi is az annyi az Egyesült Államokban (magyar adatok jelenleg nem állnak rendelkezésünkre).

Az általános internethasználat 20 százalékkal nőtt meg, ez azonban meglepő módon alig érinti a közösségi médiahasználatot. Az érték jó részét a távmunka és -oktatás teszi ki, csak a VPN kapcsolódás 34 százalékkal nőtt a szokásoshoz képest. A Verizon közlése szerint a játékplatformokon összesen 75 százalékkal nőtt a forgalom, ám az iparág nagyobb képviselői nem szeretnének nyilatkozni arról, ők mekkora szeletet birtokolnak ebből a tortából.

Ezzel együtt természetesen a streaming platformok is aratnak: a Twitch nézettsége 10, a YouTube Gaming közönsége 15 százalékkal növekedett az elmúlt egy hétben.

3.
3.
Extol
Borítékolahtó az is, hogy a tanulók nagy része nem az e-házi feladatával fog foglalatoskodni hanem a játékkal.
2.
2.
GAMEROD
Úgylátszik akkor nem a home office és az e-learning viszi a pálmát ahogy ez előre borítékolható is volt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...