Az NBA 2K21-ben is megjelentek a reklámok

  • Írta: fojesz
  • 2020. október 19.
  • Hír
A free-to-play játékoknál még toleránsak a játékosok, a teljes árú címek esetében viszont joggal háborodnak fel, ha reklámokkal szórják meg őket a kiadók. Az NBA 2K21 kapcsán most épp ezért áll a bál.

Stevivor számolt be róla, hogy az NBA 2K21-ben (is) megjelentek a meccsek közötti átugorhatatlan reklámok. Habár a termékelhelyezések a sportjátékok velejárói, itt jóval otrombább hirdetéseket kell lenyelniük a játékosoknak, az alábbi videón láthatjátok, ahogy a 2KTV adását nemes egyszerűséggel megszakítja egy Oculus Quest 2-reklám.

Nem kell ecsetelni, hogy miért bosszantja a játékosokat az ilyesmi: a NBA 2K21 egy teljes árú játék, aminél ez nem igazán szokott beleférni, arról nem is beszélve, hogy a kiadó már elrúgta néhányszor a pöttyöst a sorozat mikrotranzakciós modelljével. A hab a tortán, hogy a 2K csak a megjelenés és az első kritikák után, szép csendben élesítette a hirdetéseket.

Az NBA 2K-játékoknál egyébként már volt példa hasonlóra, legutóbb az NBA 2K19 kapcsán számoltunk be erről - ott csak a 2KTV kikapcsolásával lehetett kikerülni a reklámokat. Akkor annyiban jobb volt a helyzet, hogy a kiadó közel egy évvel a premiert követően hozta be a hirdetéseket.

Nemrég hasonló helyzetbe keveredett az EA is, miután az EA Sports UFC 4 meccsei között is reklámokat kellett nézegetniük a játékosoknak. A kiadó végül a közösség nyomására felhagyott ezzel az üzleti modellel.

8.
BorisMetod
Köszönöm azoknak a vásárlóknak, akik az évek során hozzájárultak ahhoz, hogy itt tart ma a játékipar. :)
7.
Sir Galád
#5: Nehéz elképzelni, hogy ezért emberek tömegei fogják megvenni a játékot
6.
Heldengeist
Oka van, hogy az utolsó kosaras játék, amit vettem, a 2k9 volt.
5.
kanguru
A valodi nagy bevetelt (ingyen reklam) az ilyen hirek hozzak nekik amik leadjak hogy felvannak haborodva a jatekosok ezert vagy azert.
4.
Raam989
Szerintem ez az a pont, amikor minden játékosnak, platformtól és műfajtól függetlenül egységesen fel kell állnia és mutatni a fuckot a kiadónak. Hiszen, ha ezt hagyjuk, ugyan olyan, a torkunkon erőszakkal letolt általános dolog lesz mint a dlc-k és a szétollózott játékok esete.
3.
delphijos
#2: Azért kicsit ironikus hogy majdnem ugyanezt kapja az EA a FIFA-nál :D
2.
DarkLord
Ez van, mikor egyeduralkodó valaki és azt csinál, amit akar... évek óta pofátlanok mindenben, mert ugye az EA nem tud kiállni egy normális kosaras játékkal és így ők azt tesznek tényleg, amit akarnak. Nem mondom, mint játék top a 2K, de a többi része, amit megengednek maguknak az már abszolút nem tetszik és nem csak nekem, hanem másoknak sem. Ezért kellene már tényleg, hogy az EA valamit villantson, hogy ez a banda Rony-val az élen kicsit húzza már össze magát és csak a játékra koncentráljanak ne a többi szar meg a pénz lehúzás legyen az előtérben a játékkal szemben. 2K9-el kezdtem anno az olyan szinten nagy ugrás volt az akkor kosaras játékokkal szemben, hogy mondom elhagyon a Live-ot azonnal :D Nem bántam meg, mert míg a 2K évről évre ívelt felfelé, addig az EA csak zuhant a semmibe... csak ugye megcsapta őket ez az én vagyok a király és nincs ellenfelem a piacon és elszálltak.
1.
Nothing
Egy megoldás lenne (azon kívűl, hogy csesszék meg a reklámjaikat egy full price game-ben...) a töltőképernyőkre korlátozni ezeket, bár akkor meg minden bizonnyal hirtelenjében elviselhetetlenül hosszúra nyúlnának a "töltésidők"...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...