Xbox Series S-en csak 30 fps-sel fut majd a PUBG

  • Írta: fojesz
  • 2020. október 26.
  • Hír
A PlayerUnknown's Battlegrounds mögött álló PUBG Corp. egy gyors blogposztban jelentette be, hogy mire számíthatnak majd a rajongóik, amennyiben PlayStation 5-ön vagy valamelyik Xbox Series-konzolon futtatnák a játékot.

Dedikált next-gen frissítést nem készít a PUBG Corp. a PlayerUnknown's Battlegroundshoz (legalábbis egyelőre biztosan nem), a mostani bejelentés szerint a játék PS5-ön a PS4 Pro-, Xbox Series X-en az Xbox One X-, Xbox Series S-en pedig az Xbox One S-buildet veszi majd alapul, és a keresztplatformos multit is támogatni fogja.

Az új konzolokon a Framerate Priority opciót is bekapcsolhatjuk majd, amely egyébként az October 9.1-es frissítéssel élesedik az előző generációs gépeken. Ezzel a PS5-ön és az erősebbik Xboxon 60 fps-sel, míg Xbox Series S-en 30 fps-sel futtatható majd a játék. Az ígéretek szerint a next-gen konzolokon rendkívül stabil a játék, a framerate szinte alig esik le, és a töltési idő is sokat gyorsult.

Habár a One S és a Series S esetében a 30 fps-es korlát nem túl biztató, a fejlesztők állítólag már dolgoznak azon, hogy ezt feljebb tolhassák.

21.
markoci555
én pc szemszögből mondhatom hogy brutál ***ul van optimalizálva, gta5 szépen futott amíg ez okádékul nézett ki minimál grafikán, levett felbontással, és továbbra se volt képes tartani a 60fps-t

-nem vagyok xbox fan, nem a gépet akarom védeni
20.
kanguru
#18: Nem gyenge, csak a hulladek, total eroforraspazarlo optimalizalatlan progik nem futnak rajta jol.
19.
RebornSoul
18.
Viktor_The_Best
A Microsoft-nak miert kellett ilyen gyenge konzolt kiadnia??? Ott van a Series X ozt jol van. Nem ertem Nem fut ezen semmi jol!!!!
17.
Johnny007
16.
Animejetix
#9: Szénné van optimalizálva, rahedli pénzt fektetnek bele jól mondod, és ha egy időben jelent volna meg a ps4-vel akkor eladasokban is a Switch járna élen. 3 év alatt lassan 70 milliót eladtak belőle... És a butítás amiről beszélsz elenyésző, és ha azt vesszük figyelembe hogy handheld.... Akkor... Pffff... Durva gép :)
15.
Anti4730
Ebben az esetben szerintem pont nem az xbox series s a hibas, ez a pubg kesz vicc, ocsamanyul nez ki es mindig is szarul volt optimalizalva mindenhol..
14.
RebornSoul
13.
RebornSoul
#7: Maradj már az ilyen ostoba hozzászólásokkal, teljesen hiteltelen, amit állítasz, de még nagy is a szád mellé. :D

1-2 fejlesztős indie csapatok játszi könnyedséggel tudnak jelentős ugrásokat felmutatni a játékaik terén egyik konzolgenerációról a másikra történő váltással, minimális erőbefektetéssel. Nem egy példa van már most erre, elég csak pár videót megnézni pl. a Digital Foundry-tól.

Másfelől pedig még csak optimalizálni sem kell új generációra, mert az architektúra közel ugyanaz (csak fejlettebb, kiforrottabb), és egy Xbox One játék alapértelmezetten igénybe tudja venni egy Series S/X többleterőforrásait, amennyiben van benne például dynamic resolution scaling, vagy éppen uncapped a framerate (vagy például csak nem tartja a target framerate-et). Ergo PUBG esetében elég volna uncappelni az FPS-t. Nem egy játék van, ami 30 körül tötyög One-on, Series S/X-en meg üti a 60-at (szintén Digital Foundry-t ajánlom, mint forrást).

Harmadrészt pedig a modern engine-ek mindegyike a durva skálázhatóságra épül, tök mindegy, hogy melyiket veszed alapul. Már nem a PS3-Xbox 360 érában vagyunk, amikor minden tökig volt bonyolítva (hát még előtte) és keményen platformspecifikus optimalizációk kellettek.

Negyedrészt pedig a PUBG minden idők egyik legnépszerűbb játéka, szóval ha valahol van pénz az optimalizációra, akkor az ez a fejlesztőcsapat lesz. Azt meg csak úgy közlöm, hogy kb. minden játékot egy ember álmod meg, minden játéknak van egy dedikált rendezője, de az értelemszerűen nem azt jelenti, hogy ő fejleszti le a szobája sötétjéből az egész játékot.

Ötödrészt pedig konzolra sokkal könnyebb optimalizálni, mert nem kell kismillió eltérő hardverkonfigurációt figyelembe venni, mint PC esetén.

---

Szóval mi lenne, ha előbb sebességbe raknád az agyadat, és csak utána szólalnál meg?
12.
kanguru
Ezert akarnak a fejlesztok mindig uj erosebb konzolt, hogy ne kelljen egy fillert se kolteni optimalizaciora.
11.
adamsfamily
#7: A PUBG Corp-nak 500-1000 között van az alkalmazottainak a száma.Bazi sok fejlesztőjük van.Konkrétan még videó is van fent a youtube-on a főhadiszállásukról.
10.
Bluverkill
#3: Ez csak a PUBG fejlesztőinek a leszaromsága... Mivel a One s módot fogja meg kapbi a Series S...
9.
Turley
#8: ???? Switchre szénné vannak optimalizálva a cuccok, kitoltam rajta az említett játékot, stabilan fut de látszik, hol van butítva. One S közelében sincs erőben, ezt nem tudom honnan vetted
8.
Animejetix
#3: A Switchen az Alien Isolation sokkal szebben fut mint Ps4-en, nézzél csak utána... Kb mindent képrsek voltak kihozni Switchre is... 360-ps3-ra aligha lehetett volna.... Szóval a Switch valahol a One S közelében van....
7.
Johnny007
#4: rohadt könnyű az "optimalizálás" szóval dobálózni, de amelyik stúdióban nem 1000 alkalmazott dolgozik, ott egyszerűen nincs kapacitás ilyesfajta profizmusra, iszonyat anyagi ráfordítást igényel stb... másrészt a mai enginekbe nem lehet csak úgy belenyúlkálni, max ha saját motort használsz, láttad te már hogy megy egy mai játék fejlesztése? Kattintgatás szinte az egész meg szkriptelés.

A pubg corp. úgy tudom alapból egy ember ötlete alapján csinálta meg ezt a játékot, és kb egy maroknyi fejlesztő lehet. Ne várjunk már csodákat ilyenektől... Vagy gondoljunk a Minecraft java editionra, tök fapados játék mégis milyen gép kell hozzá a java miatt, ilyesmi a unity meg unreal engine is, alapból erős gép kell hozzá, degradálni nem nagyon lehet. Most egy GTA5 azért fut olyan jól mindenhol mert több száz alkalmazott volt csak erre ráállítva, hogy hol és mivel lehetne erőforrást megtakarítani, meg gondolom több ezernyi saját könyvtárat írtak a játék enginehez amivel szinte már saját motor lett, meg nem csak egy motort használnak az ilyen nagy stúdiók...

egyszó mint száz, aki nem ért hozzá az inkább ne beszéljen hülyeséget.
5.
adamsfamily
#1: Már a Ratchet and Clank és a WD Legions is csak 30 fps lesz,pedig még csak a generáció elején járunk.
Mondjuk a PUBG egy hulladék,ha optimalizálasról van szó.
4.
RebornSoul
Hát ez inkább csak a PUBG konzolos optimalizálatlanságáról árulkodik, mintsem a Series S korlátozott erőforrásáról. Hasonló kaliberű PC-n a játék lazán 120FPS fölött megy (1080p/1440p felbontáson, konzoloshoz hasonló beállítások mellett, amit a Series S is megcéloz).
3.
Johnny007
#2: a játék nem érint túl sok embert már, de eléggé reprezentatív hogy a vadiúj még meg sem jelent konzolon már nyögvenyelősen megy, kb ennyit is érnek a konzolok erő téren, ezért szar az MS marketinge úgy ahogy van, mert erőben már eleve bukott dolog... a Sony kampánya a játékokra fókuszálva sokkal élhetőbb szvsz, a Switch az xbox360 szintjét talán eléri erőben, mégis a legjobban fogyó konzol. Játékok !!
2.
Uben
Lecsengett már a játék, túl sok a embert nem érint, aki meg még játszik vele az nem Xbox SS-en fog...
1.
Oldman
Csak meg ne lepődjünk majd, ha az új erősebbik box-on, vagy éppen a PS5-ön is látunk majd 30-as fps-el futni játékokat!
Szoktam mondani ezerszer: nem a 30-as fps-sel van gond, hanem az alapból optimalizálatlan összecsapott programokkal. Meg a képelmosódásos " remekművekkel "
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...