SGF 2022: Négy-az-egyben harcost alakítunk Morbid Metalban

  • Írta: gorien
  • 2022. június 11.
  • Bejelentés
Link másolása
Robotokat, robotszamurájokat és egyéb látványos harcosokat ígér a Morbid Metal, ahol nem kell előre választanunk a különböző karakterek között: játék közben könnyűszerrel válthatunk alakot.

Felix Schade egy izgalmas játékot álmodott meg, amelyben nem egy, hanem rögtön négy karaktert irányítunk: igaz, nem egyszerre, csak egy testben. A félig procedurálisan generált pályákon könnyűszerrel válthatunk alakjaink között, annak tükrében, hogy melyik harcost ítéljük a helyzethez illőnek. Állandó fejlesztéseket is feloldhatunk a harcosoknak, de alapvetően a roguelite-játékelemek tesznek arról, hogy friss maradjon az élmény.

A Morbid Metal PC-re fog megjelenni.

Ez a hír a Summer Game Fest-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!

1.
1.
Őrnagy
Jó! Bírom, amikor robotokat kell hentelni, és bírom a metált is, meg a szamurájokat. Csak az egyetlen fejlesztő által készített játékokat nem bírom :)
Meglátjuk, mi lesz ebből.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...