Újra felbőgtek a Wolfenstein: Enemy Territory szerverei

  • Írta: fojesz
  • 2022. szeptember 8.
  • Bejelentés
Általában a kiadók akkor tesznek bejelentést a játékuk szerverei kapcsán, ha rossz közleménnyel kell szolgálniuk, a Bethesda azonban nettó jó hírt hozott: újra felbőgnek a Wolfenstein: Enemy Territory szerverei!

A Splash Damage fejlesztette, multiplayer-orientált Wolfenstein: Enemy Territory a Return to Castle Wolfenstein kiegészítőjeként jelent meg eredetileg, majd 2003-ban önállóan futtatható formában, ingyenesen elérhetővé vált, így lényegében az egyik első free-to-play lövöldének tekinthetjük a második világháborús anyagot.

Ilyen múlttal talán nem meglepő, hogy a játékot hivatalosan már rég nem támogatják, és csak a hardcore rajongók tartották életben a címet, a Bethesda ugyanakkor kellemes meglepetéssel szolgált, amikor úgy döntött, feltámasztja a dedikált szervereket, amelyeken az eredeti hat pályát játszhatjuk natúr beállítások mellett. (Maga a játék szabadon elérhető a Steamről és a Microsoft Store-ról.)

A Bethesda "viszonylag alacsony pinget" ígér, ami azt jelenti, hogy az egész világra négy adatközpont jut, amelyek bizonyos játékosok számára messzebb lehetnek, mint amit egyébként megszoktak - hozzánk a holland szerverek vannak a legközelebb.

A natúr beállítások pedig azt értik, hogy természetesen modoktól mentesen, az alap beállítási lehetőségek mellett futnak a meccsek, vagyis a Campaign játékmódot játszhatja legfeljebb kétszer nyolc játékos, nincs fegyver- és respawn-korlátozás, illetve Punkbuster, a friendly fire és az Anti Lag opció viszont éles.

5.
5.
Heldengeist
#4: Nálunk középiskolás számtech órák játéka volt a Quake 3 és a CS1.6 mellett.
4.
4.
DragonBleacPiece
ahh emlékszem gábor haveromnál (gazdag gyerek és volt 2 giga ramja a gépében, nekem számítógépem se volt) nyomattuk ezt, meg a heroes 3-at hétvégéken, aka ő nyomta én néztem, aztán édesanyja szólt engedjen engem is játszani
3.
3.
Ooorky
'ssza meg.
Felraktam az ET: Legacy-t és ráment a délutánom...
Na mind1, irány vissza :D
2.
2.
Ooorky
Annak idején rengeteg toltuk ismerősökkel.
DE.
Modok, egyedi pályák adták a lényegét.
Még 2008 környékén behalt az egész olyan szinten ellepték a csalók.
1.
1.
Heldengeist
>>lényegében az egyik első free-to-play lövöldének tekinthetjük

Nem tekinthetjük annak. Simán ingyenes (freeware) volt. F2P-nél a játéknak van fizetős része.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...