A Ubisoft vezérigazgatója szerint kvadrupla-A-s játék a Skull and Bones

  • Írta: osan
  • 2024. február 9.
  • Érdekesség
Link másolása
Nemrég befektetői megbeszélést tartottak a francia cégnél, és az egyik elemző megkérdőjelezte a játék árszabását, amire Yves Guillemot csak úgy felelt, hogy: „...ez egy kvadrupla-A-s játék...”

Meglátjátok, hogy a Skull and Bones egy teljes játék... Egy nagy játék és úgy hisszük, hogy az emberek látni fogják, mennyire hatalmas és kész játékról van szó. Szóval ez egy teljesen tripla-A-s játék, egy kvadrupla-A-s játék, ami profitot fog hozni hosszú távon...” – felelte Yves Guillemot egy befektetői megbeszélés során arra a feltételezésre válaszolva, miszerint a játék ára limitálhatja a játékosközösséget.

Még a 2017-es E3 során jelentették be a játékot – ami, ha minden igaz 2013 óta áll fejlesztés alatt – és az első, 2018-as megjelenési dátum óta már többször csúszott, mint azt érdemes lenne számontartani. Az eredetileg az Assassin’s Creed IV kiegészítőjeként bejelentett kalózjáték sok eleme megváltozott már azóta, viszont az alapok, a kalózkodás megmaradt, és ha minden igaz, február 16-án bele is vethetjük magunkat a tengeri lét mivoltába, ahogy ezt a launch trailer is mutatja.

A játék körül egy viszonylag pesszimista légkör alakult ki az évek során, ez betudható a „kalandos” fejlesztésiidőnek is, de akár a live service játékok megítélésének is, ami mostanság szinte már szitokszóvá nőtte ki magát olyan alkotásoknak hála, mint a Suicide Squad-játék vagy a Gotham Knights.

Csüggedni viszont nincs okunk, hiszen Guillemot elmondása szerint a játékban „megvan a potenciál, hogy egy új ’élő élményként’ határozza meg magát hosszú távon.

12.
12.
Nothing
Az ilyen fellengzős szólamokból szoktak kvadrupla bukások kisülni...
10.
10.
Chdz
Marketingre innentől kezdve nem kell költeni, annyit elég lesz lekommunikálni, hogy quadrupleA, és mindenki gatyája beizzad. Hiába került egy vagyonba, 2 nap után a földbe fog állni. Aztán ne csodálkozzanak, ha a cég is oda kerül. Ha a fejlesztési költséget visszahozza megrágom a beltériajtóm küszöbét... Ezt az energiát egy új ACIV szerű alkotásba kellett volna fektetni SP alapokon, de jobban elmenni a hajók fejleszthetőségébe, meg úgy az egészben. Talán újra elővenném az AC-t 13' óta.
9.
9.
hedzsooo
Hat amennyi idot, + energiat, + hut ugye penzt ebbe beletettek, olyan szempontbol elhiszem nekik hogy ez mar akar AAAAAA-kategoria is lehetne...

Kar, hogy a sz@r az akkor is sz@r marad de persze hajra, bizonyitsak be majd most a kiadaskor hogy nagyot tevedek.
7.
7.
Sznfctm
Csak apró vigasz, hogy a "kvadrupla-A-s" magyarul még borzalmasabban hangzik, mint angolul. Az igazán szomorú az, hogy sem a vezérigazgató úr, sem a befektetők nem nagyon vannak tisztában a játékokkal ez alapján, ha lehet ilyen vadbaromságokat mondani, hogy "quadriple A." Miért nem rögtön "quintiple A"? :P

Ami meg a játékot illeti, egy órányi demó után grafikában és tartalomban a Black Flag sokkal szebb, szerethetőbb, és organikusabb volt, és azt legalább nem tömték tele idegesítő, arcbamászóan-erőltetetten KALÓZ NPCkkel. (Komolyan minden párbeszédnél úgy érzem, hogy az adott NPC az időmet vesztegeti, annyira erőlködik h minél több scurvy rat meg piss meg bloated corpse meg ilyen hülyeség legyen a mondandójában.) A multiplayer részt meglátjuk, de PS5ön, játékosként (és nem vezérigazgatóként vagy szemellenzős-öltönyös befektetőként) nézve semmi kiemelkedő nincs a Skull and Bonesban. Ez így a kezdetek alapján alig-alig AAA cím, AAAA-nak meg végképp nem mondanám.
6.
6.
delphijos
#5: “Nem az számít, hogy mennyit terme”

Ne csinálj céget :) Amúgy meg írtam is hogy attól függ mit nézünk. Üzleti szempontból ( a befektetőknek nyilatkozott ! ) tök mellékes hogy mekkora technológia újítás / mennyire összetett, ha nem hozza a számokat. A CP pl. amit emlitettél, a végén ilyen szempontból mégis siker., a nagy blama ellenére is.
5.
5.
Zuzmo
#4: Nem az számít, hogy mennyit termel, hanem hogy mennyi volt az előállítási költség, de úgy hogy az meg is látszik rajta. Nagyságban, összetettségben, technológiában, minőségben.
AAAA-nak lehet mondani a GTA V-öt, a Red Dead Redemption 2-t.
Költségben ez a kategória volt a Cybepunk is, art design, és a hype is megvolt, meg a beígért technikai ugrás (rtx), de aztán elhasalt a minőségen meg, azon hogy kiadták a korábbi generációra is.
4.
4.
delphijos
#3: Hát ez attól függ. Ha profitról, akkor GTA Online, Fortnite, Counter Strike, FIFA ( akarom mondani EAFC ) csak hogy mondjak párat , meg vannak elképesztően tejelő mobil játékok. Ha minőség, az meg szubjektív.
3.
3.
gegory
Tudd valaki kapásból mondani egy AAAA címet? Csak, hogy össze tudjam hasonlítani a kettőt XD Mellesleg ezek a fejesek (tapasztalatból mondom) két centivel a föld felett lebegnek ha a realitásról van szó mert sokszor már elhiszik a saját hazugságaikat.
2.
2.
delphijos
Nem rossz ez, de hogy mennyire, meg hogy ez "egy kvadrupla-A-s játék, ami profitot fog hozni hosszú távon" azt nem ő dönti el, hanem majd a vásárlók.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...