Minden idők legdrágább játéka nem akar elkészülni, hiába a felfoghatatlanul sok pénz. Az epikus űrszimulátor mellett készül egy űropera is, amit viszont a stúdió nehezen tud működőképes állapotba hozni. Az idei CitizenCon végre elhozta az első tech demót ebből a játékból is, ami a tesztelő és minőségellenőrzési feladatokat ellátó csapat több hetes, megfeszített munkáját igényelte a hét hét napján, masszív túlórákkal.
Ennek ellenére is a demó többször is összeomlott a show során, és amikor működött is, nem volt benne sok köszönet. Több forrás is megerősítette, hogy az Cloud Imperium Games ezeket a dolgozókat egyik napról a másikra elbocsájtotta, mindenféle kompenzáció vagy köszönetnyilvánítás nélkül. Mivel maga a stúdió nem jelentette be hivatalosan az elbocsájtásokat, ezért csak félig-meddig belsős információkra támaszkodhatunk, de nagyjából 12 fő érintett, ami ugyan nem sok, viszont a dolog etikussága ettől még ugyanúgy megkérdőjelezhető.
Hogy az elbocsájtások mögött költségcsökkentés áll-e, vagy a tech demó teljesítménye miatt bocsájtották el a crunchban kiégett dolgozókat, azt hivatalos bejelentés nélkül egyelőre nem tudni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.