A Summer Game Fest rendezvényen a Team Ninja producere, Masakazu Hirayama és a PlatinumGames producere, Yuji Nakao az akcióműfajról és annak az évek során bekövetkezett változásairól beszélgetett.
Hirayama kijelenti: „Az akciójátékokról szóló párbeszéd elég sokat változott az utolsó Ninja Gaiden játék óta” – utalva arra, hogy a játék immár 13 éves. „A Soulslike-ok kerültek a középpontba” – teszi hozzá.
Érdemes megjegyezni, hogy a Team Ninja már készített jó néhány Soulslike játékot, mint például a Nioh és a Wo Long. A Ninja Gaiden 4 esetében azonban a Team Ninjának más megközelítést kellett alkalmaznia, mivel „A Ninja Gaiden a gyors, tiszta akcióról szól. Tehát ebből a szempontból szembemegyünk a trenddel” – mondta Hirayama.
A franchise szünete ellenére Hirayama biztos benne, hogy a sorozat rajongói nem fogják idegennek érezni az új részt. „Amikor kézbe veszed majd a kontrollert és játszol, megérzed azt a régi ismerős érzést, de egyben fejlődés is tapasztalható lesz."
Azoknak, akik elég idősek ahhoz, hogy emlékezzenek, a Soulslike megszületése és a FromSoftware DS játékai előtt, a Ninja Gaiden volt az a franchise, amely arról volt híres, hogy baromi nehéz volt.
Vajon a franchise-nak még mindig van helye a mai Soulslike akcióműfajban? Ki fog derülni, amikor is a játék október 21-én megjelenik PS5-re, Xbox Series X|S-re és PC-re.
Hát speciel nekem tele van kicsit a puttonyom azzal, hogy mindenki már csak soulsborne játékokat csinál. Vannak nagyon jók a stílusban, de szerintem egy Darksiders 1 féle, és az ilyen hasonló, fundemantálisan Zelda felépítésű cuccok, amik engem jobban érdekelnének sima akció formában és nem pedig egy 120-adik mega unalmas soulsborne.
Jó, azt írtam a minap, hogy várom a Code Vein 2-t és igaz is, de én életemben nem játszottam sok hasonszőrű játékkal és nagyon jónak kell lennie (legalábbis számomra) egynek, hogy ne vágjam ki azonnal az ablakon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.