A MindsEye gyorsan 2025 legrosszabb értékelésű játéka lett

  • Írta: zoenn
  • 2025. június 16.
  • Hír
Link másolása
Számos hibától szenved a korábbi Rockstar-legenda, Leslie Benzies új játéka, amit a sajtó és a felhasználók értékelései is tükröznek. A MindsEye az elmúlt év leggyengébb átlagpontszámát érte el a Metacriticen, a játékosok pedig ennél is rosszabb véleménnyel vannak róla.

Noha kezdetben a GTA kihívójaként tartották számon a Build A Rocket Boy bemutatkozó játékát, a MindsEye szinte zuhanórepülésbe kezdett a június 10-i megjelenése óta. A Metacritic összesítette az eddig tesztek átlagpontszámait, és ezek alapján mindössze 43 százalékon áll Leslie Benzies játéka, amivel az elmúlt egy év legrosszabb értékelésű játékává avanzsált. 

A MindsEye az utóbbi napokban felkapott téma volt a közösségi médiában, de csak azért, mert a felhasználók számos hibáról, és bizarr mesterséges intelligenciáról szóló klipeket osztottak meg. Pedig a megjelenés előtt sok ambiciózus ígéretet kaptunk. Ezekből nem lett semmi. 

Ami még rosszabb, azok a játékosok értékelései, a játék náluk átlagban 2.4 pontot ér a 10-ből. Az utolsó ilyen alacsony értéket elérő cím a Quantum Error 2023 novemberéből, és a 40-es Metascore-ját sem teheti ki a vitrinbe - ebben a ligában versenyez most a MindsEye. Ennél is kevesebbet kapott a 2023 májusában megjelent The Lord of the Rings: Gollum mindössze 33 százalékos értékeléssel. 

Nos, a kritikákra egyelőre fittyet hány a Build A Rocket Boy csapata, a nemrégiben bemutatott ütemterv alapján hosszú távra rendezkedtek be. A legutóbbi hotfix a hétvégén élesedett a játékhoz, ez némileg mérsékelte a memóriaszivárgást, javított a teljesítményen és könnyített a CPR minijáték nehézségén is. A héten még várható egy kisebb javítás, ami további teljesítménynövelést és optimalizációt ígér, míg a következő nagyobb tapasz, az Update 3 június végén élesedik. Ez utóbbi már belenyúl az M.I.-be, és finomít a Hard módon is. 

3.
3.
delphijos
#2: “ teljesen feleslegesen van beleerőltetve az open world setting, mert nem hiányzik az senkinek egy sztori játékból általában”

Arról nem is beszélve hogy a játék full “erőszakosan” terel, ha nem azon a sarkon fordulsz be ahol optimális lenne, már dumál az NPC hogy “mi a f@szt csinálsz”. Így tényleg nincs értelme.
2.
2.
Doomsayer
Egyébként minden játékot elsöpör az utálat lendülete, amit úgy állítanak be, hogy GTA kihívó, vagy ellenfél. Ez régen a többi, az emberekből sznobot csináló játékkal is így volt, mint Diablo, vagy később a Dark Souls, illetve a legjobban generic cuccokkal, amik a ennél fogva a legunintelligensebb közönséget vonzzák.

Mondjuk ebben az esetben tényleg egy vállalhatatlan állapontban jelent meg a játék, és gondolom már bánja ez a Lezli Benzines, hogy minden esetben oda van mellé biggyesztve a neve. Mondjuk, ha elég tompa a figura, akkor tán észre sem veszi, hogy mi a baj. Én a magam részéről szívesen vettem volna egy ilyen játékot, ha jó, de ezen is látszik, hogy teljesen feleslegesen van beleerőltetve az open world setting, mert nem hiányzik az senkinek egy sztori játékból általában. Főleg nem így.
1.
1.
Shao Kahn
Kár érte. Rajta volt az idei tervezett ps5 játéklistámon.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...