Frissítve: A Wuchang: Fallen Feathers fejlesztője már dolgozik a hibák elhárításán
- Írta: zoenn
- 2025. július 26.
Ahogy arról délelőtt beszámoltunk, erősen nyitott a Wuchang: Fallen Feathers a Steamen: már az első napon volt olyan időszak, amikor 114 ezren játszottak vele egyszerre, mostanra viszont 130 ezerre kúszott a számláló. Ám a kritikák csupán 16,3 százaléka pozitív róla, a többi vélemény ostorozza a játék teljesítményét és stabilitását.
Sokan azt állítják, hogy az Unreal Engine 5 a ludas, már pusztán csak a világ felfedezése és a hétköznapi ellenségekkel vívott harcok során is gyatra a teljesítmény. Szerintük a csapat nem optimalizálta a buildet megfelelően, ráadásul a felskálázási technológiát nem támogatja megfelelően a Wuchang: Fallen Feathers, ami javítana a helyzeten.
A jó hír az, hogy a Leenze csapata tisztában van az optimalizálási problémákkal, és azzal, hogy az előrendelői jutalmak nem érkeznek meg megfelelően, illetve pár régióban rendellenes a játék árképzése.
"Ezeknek a problémáknak soha nem lett volna szabad előfordulniuk, és mélységesen sajnáljuk a kellemetlenségeket és a negatív tapasztalatokat, amelyekkel egyes játékosok szembesültek."
Emellett letették az esküt, hogy az ajánlott specifikációknak megfelelő lesz a játék teljesítménye, mivel már dolgoznak az optimalizáláson, és amint lehetséges, jelentkeznek a patch-csel. Emellett a jutalmak elosztásán is dolgoznak a Valve-val karöltve. Az érintettek ingyen megkapják a digitális betétzenéket, míg a Deluxe kiadás vásárlóit további exkluzív ruhával engesztelik ki.
Update! Az 1.3-as javítás már meg is érkezett a játékhoz. Aki 8 GB vagy annál kevesebb VRAM-mal kénytelen játszani, azok is élvezhetik a memóriatakarékos megoldásokat a textúrák terén. A Low Latency mód mostantól manuálisan is használható. A patch számos lehetséges összeomlást orvosol, illetve beakadó kivégző animációkat is. A következő napokban egy átfogóbb frissítés is várható, amely még több teljesítménybeli problémát is megold.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.