Kojima-nak eredetileg más tervei voltak a Death Stranding 2 egyik karakterével
- Írta: Fakedeathpill
- 5 órája
Egyre több érdekesség lát napvilágot a nemrégiben megjelent Death Stranding 2: On the Beach, mely kimondottan nagy népszerűségnek örvend annak ellenére, hogy egy kifejezetten megosztó játékról beszélünk. Ilyen érdekességek például a korábbi, Kojima Productions által posztolt statisztikák, vagy akár a fotómód játékosok általi, kimondottan találékony használata.
A jelenlegi téma is egy hasonló jellegű érdekesség, melyet ráadásul maga Hideo Kojima osztott meg egy X-posztban, ahol a Charlie-nak szánt terveiről mesél, illetve miként formálódtak azok a játék fejlesztése során:
,,Először azon gondolkodtam, hogy egy 2D anime stílusú figurának alkotom meg a karaktert. Ugyanakkor aggódtam azon, hogy vajon mennyire működne jól a többi, 3D-s karakterrel, habár ez a megközelítés Pekora-val működött. Szóval olyan dolgokat is fontolóra vettem, mint például egy láthatatlan ember, vagy egy világító árnykép, de végül úgy döntöttem. a próbabábu lesz a nyerő. Ebbe az irányba folytattuk tovább a fejlesztést, ám amikor olyan jelenetekhez értünk, mint például a többi karakterrel történő párbeszédek, úgy éreztem az előadásmód és az érzelmek nem voltak elég hatásosak, ekkor pedig támadt egy olyan ötletem, hogy a “manpu (manga szimbólumok)” lesz az, amit alkalmazok.”
Mindenesetre sokak számára feltehetően érdekesek lehetnek az ilyen és ehhez hasonló információk, így akinek még ez sem volt elegendő, ebből kifolyólag pedig az eredeti, angol nyelvű X-poszthoz is el szeretne látogatni, vagy akár a kommenteket megtekinteni alatta, az ide kattintva megteheti.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.