Adam May, a Gearbox művészeti direktora az Epic Games Store-nak adott interjújában árulta el, hogy a Borderlands 4-ben elérhető fegyverek száma több mint 30 milliárdra rúg. Ez elképesztő szám, de érthető annak tudatában, hogy a játékosok elég gyakran cserélgetik a fegyvereiket, és kísérleteznek különböző variációkkal, típusokkal és alkatrészekkel.
A folytatás tovább emelte a tétet a Licensed Parts funkcióval, amely lehetővé teszi, hogy egy adott mordály több gyártótól származó alkatrészt is tartalmazzon egyszerre.
"A játékosoknak van némi elképzelése arra, hogy amikor egy adott gyártó fegyverét kézbe veszik, hogyan fog működni. Számunkra ez folyamatos oda-vissza egyeztetés volt a design- és a művészeti csapattal, ügyelve arra, hogy a vizuális elemek összhangban legyenek, ahogyan mechanikailag is működnie kell mindennek. Ha egy igazán gyorsan lövő fegyvert szeretnél, akkor kecsesebb, szögletesebb, agresszívabb kinézetre gondolsz. Ha minden alkalommal óriási rakétákat eregetsz, akkor valami nagyobbat, kerekebbet és gömbölyűbbet szeretnél" - fogalmazott May.
Jimmy Barnett, a projekt művészeti vezetője a fegyverek hatalmas számát egy hatalmas fegyverfallal illusztrálta, ahol a fejlesztők számára látható volt az összes alkatrész a különböző fegyverekhez és gyártókhoz. Látható volt, hogyan működik az egész és hogyan tudják ezeket a kombinációkat összeilleszteni.
A legújabb videó Amon háttérsztoriját vesézi ki, amely bemutatja, hogy a karakter miként találkozott egy szektával, amely fejébe vette, hogy egy vault megnyitása után eljuthatnak a Paradicsomba. Ez végül nem így lett, Amonra maradt a rászorulók megmentése.
A Borderlands 4 szeptember 12-én jelenik meg PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re. A Nintendo Switch 2-es változat október 3-án érkezik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.