A Bioshock 4 fejlesztőjének egyharmadát elbocsátották, miután Rod Fergusson átvette a vezetést

  • Írta: zoenn
  • 6 órája
  • Gyászhír
Link másolása
A 2K elnöke, David Imailer megerősítette, hogy a kiadó csökkenti a Cloud Chamber csapatának méretét, miután Rod Fergusson érkezésével átdolgozzák a problémás BioShock 4 bizonyos aspektusait.

Eddig sem volt hétpecsétes titok, hogy a BioShock 4 fejlesztőjénél zűrzavar uralkodott, ezért a 2K egy iparági megoldóembert, a korábbi Diablo-főnök Rod Fergussont nevezte ki a frencsájz és a Cloud Chamber élére, miközben több mint 80 munkahelyet szüntettek meg. Tekintve, hogy a leépítések előtt körülbelül 250-en dolgoztak a stúdiónál, az érintettek száma hatalmas, a teljes csapat egyharmadát teszi ki!

A részletekről a Bloomberg újságírója, Jason Schreier számolt be, mellékelve a 2K elnökének, David Ismailernek az e-mailjét is, amit a stúdió munkatársainak küldött ki. Indoklásként azt írják, hogy "átdolgozzák a következő BioShock bizonyos alapvető aspektusait", ami oda vezetett, hogy csökkentik a fejlesztőcsapat méretét, hogy a dolgozók erre a munkára tudjanak fókuszálni és több időt kapjanak a játék fejlesztésére. 

Nem világos, hogy mi Fergussonék terve a BioShock 4-gyel, de az biztos, hogy az alapoktól kezdve tervezik át az egész koncepciót, ami még hosszabb várakozásra készteti a rajongókat. Még így is jobban járunk, mintha a 2K egyszerűen elkaszálta volna az egészet, persze ez nem vigasztalja azokat az embereket, akiket most kirúgtak. 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...