Új nehézségi rendszert tartalmaz az Indiana Jones and the Great Circle kiegészítője
- Írta: zoenn
- 2025. augusztus 30.
Az Indiana Jones and the Great Circle – The Order of Giants egy új és felettébb érdekes nehézségi rendszert hoz magával. Az elérhető kihívás mértéke attól függ, hogy meddig jutottunk az alapjáték sztorijában. Az IGN-nek adott interjújában a kreatív rendező, Axel Torvenius, és a vezető designer, Zeke Virant elmondták, hogy pontosan hogyan működik az új nehézségi rendszer.
Lényege ez, hogy akik már végigjátszották az alapjáték sztoriját, ne találják túl könnyűnek a kiegészítőt. Ugyanúgy azoknak sem szabad elakadniuk, akik félbehagyták anno Indy legújabb kalandját. Természetesen nem kell befejezni az Indiana Jones and the Great Circle kampányát ahhoz, hogy hozzáférjünk a DLC-hez.
Szóval a kihívás dinamikusan skálázódik a játékos előrehaladása alapján. Ha már minden életerő-fejlesztést és sok képességet megszereztünk, akkor is találunk benne nehézséget. Az egész rendszer egy szintalapú logikára épül. Például Gíza elérése a második szintre emeli a kihívást, ha pedig Sukothaiba is eljutottunk már, akkor a harmadik szinten várhatunk bele a DLC-be.
A kiegészítő Rómába viszi mindenki kedvenc régészprofesszorát, ahol a város alatti katakombákat kereshetjük fel. A DLC-ben minden benne lesz, amiért az alapjátékot szerettük: lopakodás, platformozás és fejtörők is, mindezt megspékelve egy csipetnyi harccal. A The Order of Giants szeptember 4-én jelenik meg olyan fejlesztésekkel PC-n, mint például az Nvidia Hair, amely a realisztikusabb hajmegjelenítésért felel.






Picit off, de másnál is volt olyan, hogy egy hosszabb időre lerakta a játékot, utána meg a continue ra nyomva valami sokkal régebbi mentést töltött be, mint ahol tartottam.?.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.