A Balatro egyfős fejlesztője későbbre ígéri az 1.1-et

  • Írta: Venefycus
  • 2025. szeptember 15.
  • Bejelentés
Link másolása
Valószínűleg nagyon sok játékos álma, hogy egyszer megalkossa a saját játékát. Azonban csak azok ismerhetik ennek a nehézségeit, akik valóban el is kezdtek dolgozni saját álmukon.

A Balatro alkotója, LocalThunk saját blogján jelentette be, hogy a még idénre ígért 1.1-es update késni fog. A bejegyzést egy hatalmas ,,Lassú vagyok" kijelentéssel kezdte, de azok, akik eddig is szörnyülködve olvasták a híreket a játékiparban gyakori crunchról, azok minden bizonnyal még örülni is fognak, hogy vannak olyanok, akik képesek és mernek is visszavenni a tempóból.

LocalThunk rávilágít, hogy a Balatro fejlesztését hobbi munkaként kezdte, amit nagyon is élvezett. Azonban a 2023-as megjelenésre így emlékszik vissza: ,,2023 nyarán túlságosan is jól megismertem azt a crunchot és stresszt, ami együtt jár a hivatásos játékfejlesztéssel." Majd a 2024-es éve a mobilos megjelenésről és az 1.01-es balanszról szólt, aminek következtében a fejlesztő ki is éget.

Idén már újra ,,hobbyist" felfogásban dolgozik, ami ugyan ,,sokkal lassabb, mint egy 12 órás crunch mód", de ezzel a változással valószínűleg minden rajongó elégedett lehet. Hiszen nem csak hogy egy sokkal egészségesebb fejlesztőről olvashattunk, de ezáltal jelentősen megnőtt az 1.1-es update befejezésének esélye. A fejlesztő is így zárja sorait: ,,Nyugodtak lehettek, meg fog történni."

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...