Határozatlan időre elhalasztották a Kingmakers című akció-stratégiai sandbox játékot
- Írta: Baraaju
- 2 napja
A Redemption Road a Steames közösségközpont üzenőfalán jelentette be a halasztás szomorú hírét, ami az átlagosnál is szomorúbb amiatt, hogy október 8-án jött volna ki, és most tök váratlanul egyáltalán nincs dátuma.
A fejlesztők nyilatkozata szerint a halasztás célja a játék további optimalizálása, szóval ezzel valószínűleg tényleg komoly gondok lehettek. A Kingmakers még a régebbi Unreal Engine 4-et használja, a csapat célja pedig az, hogy 60 fps sebességet biztosítson még középkategóriás PC-ken is, anélkül, hogy bármilyen trükköt (pl. Frame Gen) kéne alkalmazniuk.
A játék történetében hadseregünk az 500 évvel ezelőtti, középkori Angliába utazik vissza az időben, és az a feladata, hogy megváltoztassa egy nagy háború végkimenetelét. A csatatéren vicces módon így modern fegyverek használhatók, például AK-47, gránátok és rakétavetők.
Elvileg minden egyes katonát egy kifejezetten fejlett mesterséges intelligencia irányít, ami kezeli a döntéshozatalt, az útvonalakat és a hűséget is. A procedurális animációk pedig a harcok életszerűségét és a karakterek dinamikusságát hivatottak szolgálni.
A Kingmakersben az íjászokat, kardforgatókat, lándzsásokat, lovasokat és minden más egységet is különféle harcmodorra lehet beállítani, a csata igényeihez lehet igazítani a viselkedésüket. A játék lehetővé teszi falak és barikádok építését is a csapat védelmére, és az AI részben átveheti az irányítást azok számára, akik nem akarnak minden egységet manuálisan kezelni.
A Steam Early Access-re tervezett játék most már sajnos nem előrendelhető, a fejlesztők pedig senkitől nem fogadnak el pénzt. Viszont a lehető legjobb állapotban szeretnék kiadni a produktumukat, és a következő időszakban igyekeznek mindent megtenni ennek érdekében. Reméljük, sikeresek lesznek ebben!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.