Új játékmenet-előzetest kapott a brutális PvPvE extraction shooter, a HUNGER
- Írta: Baraaju
- 2025. október 4.
A HUNGER fejlesztői szerint a játékuk története (ami a napóleoni háborúk idején játszódik) lényegében a játékkörök során bontakozik ki, ahogy az egyébként más többjátékos extraction shooterekre is jellező. A játékosok egészen a 100-as szintig fejlődhetnek küldetések teljesítésével, expedíciók túlélésével és egy összetett képességrendszer elsajátításával, ami a döntéseikhez igazodik.
Az „extrakciós” ciklus alatt a playerek folyamatosan erősödnek, hírnevet szereznek, és hozzáférést kapnak a fejlettebb fegyverekhez, egyre ritkább felszerelésekhez, páncélokhoz, kozmetikai cuccokhoz, alapanyagokhoz és egyéb értékes erőforrásokhoz.
A HUNGER-ben nem mellesleg még egyedi szakmát is választhatnak a játékosok a craftolós vagy a gyűjtögetős kategóriákon belül. Ezáltal értékes tárgyakat tudnak készíteni és/vagy kereskedni velük. Ez pedig újabb ízt ad a közösségi élményben.
A játék amúgy nem tartalmaz „wipe” rendszert, azaz a halál után nem veszíted el a fejlődésedet vagy felszerelésedet, ami elég szokatlan könnyítés ebben a zsánerben; a fejlesztők szerint pedig kulcsfontosságú különbség más extraction shooterekhez képest.
A végjátékban a főbb extraction játékkört tovább bővítik külön PvP és PvE tartalmakkal, például dungeonökkel, főellenség-harcokkal és komoly többjátékos összecsapásokkal.
A megjelenés dátum egyelőre nem ismert, de a fejlesztők elárulták, hogy a korai hozzáférés 2026-ban indul majd PC-n.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.