Az Alinea Analytics eddig is viszonylag pontosan monitorozta a videójátékok eladási adatait. Ezek alapján a Battlefield 6 hétmillió példányban kelt el világszerte a megjelenést követő 5 napon belül, ami lenyűgöző teljesítmény. Ezek alapján a shooter már 350 millió dollárt bevételt generált az EA számára, és ha így halad, akkor több rekordot is megdönthet.
Eddig sem volt kérdés, hogy a sorozat elsődleges rajongótábora PC-s, így a játékosok közel 55 százaléka a Steamen vagy az EA appon keresztül vásárolta meg a címet, ezt követi az Xbox 19,6 százalékkal és a PlayStation 23,7 százalékkal.
A Steamen nagyjából 3,5 millió példány ment el, PS5-ön 1,5 millió, míg Xbox Series X/S-en 1,2 millió kópia. Amint az látható, a két konzolon együttesen sincs akkora bázisa a BF6-nak, mint PC-n.
További érdekesség, hogy a Steamen jelenleg játszó Battlefield 6-játékosok több mint 60 százaléka korábban a Call of Duty: Warzone-nal is nyomult, ami rávilágít a preferencia jelentős eltolódására is. Még a héten várható tőlünk a Battlefield 6 kimerítő tesztje, melyből kiderül, megérte-e várni a lövöldére.
A Call of Duty létezésének egyetlen oka az EA
A Battlefield vezetője, Vince Zampella szerint a Call of Duty csak azért létezik, mert az EA egy nagy seggfej. Pont ezt nyilatkozta a fejlesztő az GQ-nak adott interjújában, amikor arról kérdezték, hogyan született meg a rivális széria, amin ő maga is bábáskodott. Természetesen az Infinity Ward készítette az első CoD-ot, amely az elkövetkezendő éveken uralta a műfajt. Annak idején nem kért belőle az EA, ezért is bútoroztak össze az Activisionnel Zampelláék, majd később az alapítók visszatértek az EA-hez a Titanfallt, a Star Wars: Battlefrontot és most a BF6-ot összehozni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.