Project Motor Racing - így szimulál valósághű versenykörülményeket a True2Track technológia

  • Írta: zoenn
  • 5 napja
  • Videó
Link másolása
A GTR-széria szellemi örökösének kikiáltott Project Motor Racing már a nyakunkon van, a fejlesztők egy új gameplay videóban mutatták be a True2Track-technológia előnyeit. Kezdve a pályák felületének pontos szimulációjával.

A True2Track-rendszer több funkciót is magában foglal, beleértve a dinamikus időjárást és az adaptív versenyvonalakat, melyek biztosítják, hogy a pálya felülete érezhető hatással legyen a vezetési stílusunkra. Maga az előzetes számos sportverdát mutat be különböző viszonyok között, mindezt drámai lassított felvételek közepette. 

A Straight4 Studios a True2Tracket egy GPU-vezérelt felületmodellként jellemzi, amely akár egyetlen versenyen belül is képes megváltoztatni a vezetési élményt. A teljes nappal-éjszaka átmenet, pocsolyaképződés, megváltozott tapadás a gumiabroncs-darabok ideális íveken történő felhalmozódásával. Mindezt a GPU számolja ki, nagy terhet véve le a CPU válláról. 

Ezzel együtt a fejlesztő megerősítette, hogy a Daytona International Speedway már a Project Motor Racing premierjének első napján elérhető lesz, így a pályafelhozatal 18 globális helyszínre és 28 szkennelt elrendezésre bővül. 

A héten már láthattunk egy nyers gameplay videót a november 25-én PC-re, Xbox Series X/S-re és PS5-re megjelenő versenyjátékból, ami roppant meggyőzőre sikeredet. 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...