Tyler McVicker neve nem ismeretlen a Valve háza tájáról származó szivárogtatásokban, az úriember szerint a HLX kódnevű projektre utaló kódsorok már jó ideje a Source 2 engine részét képezik - sokak szerint ez lehet a régóta áhított Half-Life 3. Az engine legutóbbi belső frissítése új funkciók hozzáadásáról tanúskodnak a jelentés szerint, olyan automatizálás bevezetéséről van szó, amely a rendszer erőforrásainak felszabadítását teszi lehetővé, hogy ezeket a játék más részeire lehessen felhasználni.
Úgy tűnik, a hang- és folyadékszimulációs rendszerek is frissítésen estek át, viszont az új funkciókat nagy eséllyel nem a DotA 2 vagy a Counter-Strike 2-hoz szánja a Valve, sokkal inkább a HLX-hez.
Az adatbányászok eredményei tehát azt jelzik, hogy a projekt a optimalizálásnál jár, amiket rendszerint a fejlesztés végén ejtenek meg. McVicker úgy véli, hogy november folyamán bejelentést vagy előzetest kaphatunk a HLX-ről. Természetesen mindez pletyka, ezért érdemes fenntartásokkal kezelni.






Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.