A Battlestate bocsánatot kért a Escape from Tarkov gyatra startjáért

  • Írta: zoenn
  • 2025. november 18.
  • Hír
Link másolása
Szombaton jelent meg az Escape from Tarkov 1.0-s verziója 10 év korai hozzáférés után. A valaha úttörőnek tartott extraction shooter premierje hibákkal volt kikövezve, amiért most a fejlesztő bocsánatot is kért, és folytatják a harcot.

Tíz év fejlesztés után a Battlestate Games végre kiadta az Escape from Tarkov 1.0-s változatát, miközben a Steamen is megvetette a lábát a kivonásos lövöldék nagy öregje. A bejelentkezési problémák, hosszú betöltési idő, hitelesítési gondok és sok más apróság azonban sokak lelkesedését zúzta porrá a premiert követően. A fejlesztők főnöke, Nikita Bujanov is tisztában volt azzal, hogy sok rajongó szórakozását tett tönkre a nem felkészült start, ezért a közösségi médiában kért elnézést mindenkitől

"Nagyon köszönöm a játék iránti elsöprő érdeklődést - a szerverek nagyon gyorsan megteltek, ezért világszerte egyre többet fogunk hadba, hogy tovább csökkentsük a matchmaking idejét. Emellett az összes felmerülő bugot is eltüntetjük, és ahogy mondtam, a következő hónapokban is folytatni fogjuk a játék fejlesztését és javítását. 

A kiadás biztosan nehézkes volt, elnézést kérünk érte. De hajlandóak vagyunk tovább harcolni minden jóért a rossz ellen. Ez után is olyan dolgokat nyújtunk nektek, a játék igazi rajongóinak, amiket élvezni fogtok. Előbb azonban megoldjuk a teljesítménybeli problémákat és az elavult dolgokat, örökölt hibákat, amelyek még megmaradtak. Igen, sok mindent orvosoltunk a végleges változatban, de ez még nem elég."

Hiányosságok tehát továbbra is vannak, hiszen sokan megjegyezték, hogy az 1.0-s Escape from Tarkov valójában nem egy végleges termék, hiszen a sok éven át játszott bétaverzióra épült. Hosszú út áll még a Battlestate előtt, de már az is haladás, hogy beismerték hibáikat, amire korábban nemigen volt példa, és akkor még finoman fogalmaztunk. 

2.
2.
br1Koo
Az animált traderek olyan szinten felesleges és erőltetett dolog ami pontosan semmit nem tesz a játékhoz. Inkább dolgozhattak volna érdekesebb és még interaktívabb quest designokon.
1.
1.
sanada
"Előbb azonban megoldjuk a teljesítménybeli problémákat és az elavult dolgokat, örökölt hibákat, amelyek még megmaradtak"
Aztán elviszik a mikulást minden gyermek otthonába?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...