Call of Duty: United Offensive Bemutató

  • Írta: InGen
  • 2004. június 23.
Az E3 alkalmával két Call of Duty játékról is lerántották a leplet a fejlesztők, így elmondhatjuk, hogy a Medal of Honorhoz hasonlóan a 2015 által lerakott alapkőre több játék is leteszi kicsiny téglácskáit, remélhetőleg jó erős maltert közékeverve.

Az E3 alkalmával két Call of Duty játékról is lerántották a leplet a fejlesztők, így elmondhatjuk, hogy a Medal of Honorhoz hasonlóan a 2015 által lerakott alapkőre több játék is leteszi kicsiny téglácskáit, remélhetőleg jó erős maltert közékeverve. A PC-re készülő folytatás, United Offensive alcímmel, a készítőkben pedig nem mást tisztelhetünk, mint az ingyenes termékükkel a, az Enemy Territory-val foguk fehérjét kivillantó Gray Matter Studios-t. Reméljük a srácok felnőttek a feladathoz, és sikerrel tudják majd hegeszteni a folytatást a tavalyi év legnépszerűbb, és számos évjátéka címet elnyert Call of Duty-hoz.

Nem lenne azonban teljes kép, hogyha a konzolosok nem kóstolhatnának bele az eddig szigorúan csak PC-s kiváltságok édes csokimázába, így hát ők is kapnak egy „kis” kóstolót, még pedig a Call of Duty: Finest Hour néven készülő termék által. A játék teljesen új, nem egy PC-s verzió portolása, ezért új fejlesztőcsapatot is bíztak meg vele, még pedig a Spark-ot, aki viszont hozott magával egy érdekes technikát, amit a sokkal drágább motion capture helyett próbálnak meg alkalmazni nagy mennyiségű arcmimika rögzítéséhez a játékba. Ehhez a Jim Henson Company által kifejlesztett Digital Performance System-re van szükség, amivel tulajdonképpen egy bábot lehet irányítani (amit számos szervó mozgat), és ezt lecserélik digitális jelekre, és máris akármit tudnak csinálni a karakter arcmimikájával. Ezzel a megoldással nem csak hogy olcsóbban jönnek ki a fejlesztők, de minden eddiginél több arcmimika rögzítésére adódik lehetőségük, hiszen a folyamat sokkal gyorsabb, mint a motion capture.

Játékmenet terén egyik termék sem szakít a már bejáratott és nagyszerűen bevált alapokkal, vagyis menni kell előre, és lőni aki szembe jön, természetesen mindezt a második világháború folyamatosan ott levő hangulata mellett, melyet a készítők ezúttal szerettek volna még jobban kihangsúlyozni. Érdekes, hogy a United Offensive még mindig a lassan igencsak elöregedő Quake 3-as erőforrásra támaszkodik, azonban azt alaposan továbbfejlesztették a készítők, így a látványra sem lehet panaszunk, az Xboxos Finest Hour pedig egyenes príma!

InGen

United Offensive

Finest Hour

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...