Crashday Előzetes

ÚÚRISTEN hogy én mennyit Stunts-oztam régen wááááá. (Distinctive Software) Sosem felejtem el, amikor a pályaszerkesztőbe leraktam egymástól 50m-re két ugratót, aztán az opponent kocsijának jól beállítottam a dömpit:D Szerencsétlen, mindent megpróbált, de én pontosan jól tudtam hogy azt a szakadékot csak MCLaren-el lehet bevenni.

Persze az SCI termékével, a Carmageddonnal is legalább ennyit toltuk. Emlékezetes pillanat volt a visítozó csajszimmal a volán mögött ülni, 180al repeszteni az úton és tíz centivel lefékezni egy öreglány előtt, aki rémültében belebicegett a háta mögött tátongó űrbe... magával sodorva egy tehént is:) Sárga felirat csalt elégedettséget arcunkra: Bonus for artistic impression. (bonus a művészi kifejezésért) Tiszta beteg!

 

Sajnos elég sokat kellett várni, hogy valaki felfigyeljen eme művekre... De büszkén jelenthetem, a kikötőben ott horgonyoz: a CRASHDAY! Közepesen sokat kell aludni, a megjelenést ugyanis 2005 tavaszára tervezik.

 

Remélem nincs köztünk olyan, ki ne látott volna legalább 3 Crashday trailert. Mert ha igen, az a leggyengébb láncszem. Viszlát!:D Első látásra, a grafikára nem lehet egy szavunk se. A verdák tükröződnek, szikráznak, port kavarnak a betonon, és istentelenül törnek! A terep is odavág, természetesen nincs dús aljnövényzet meg bumpmap, (egyébként is csak hátráltatna) de vegyük figyelembe hogy minden elemet a (végtelenül felhasználóbarát) map editorba kedvünkre forgathatunk, tologathatunk, vagy berakhatunk újakat. Mi döntjük el milyen legyen a talaj, hova rakunk félcsövet, loop-ot, vagy akár egy egész várost. A játék megjelenése után egy SDK kidobását is tervezik amivel pályaelemeket és kocsikat is eszkábálhatunk.

 

A -default 24 darab-  pályán oda megyünk ahova akarunk, gumiabroncsaink nincsenek megkötve. A fizika és a törés utóljára a Carmában volt ilyen jó. Törik a féklámpa, a szélvédő, egyes darabok leszakadnak a járműről... (Pláne ha az ellenfél elkezd sorozni egy gépágyúval:)) Talán egyetlen problémám vele, hogy nem látni sok borulást. Gondolom a játékmenet gyorsítása miatt vették ki.
Azthiszem a (13 változatos és részletes leírással rendelkező) kocsi tuningolhatósága alap dolog, mondani se kell:) A mesteri ugratásokat 11 kameraállásból leshetjük vissza vagy menthetjük le replaybe, saját zene arzenálunkat pedig .ogg fileokban integrálhatjuk a játékba.

Szinglibe, LANon, vagy neten játszhatjuk a HMCS-t, (Helyi Menő Csávó:D) a következő 8 játékmódban:

Stunt Mode

Tégy meg mindent, hogy új csúcsot állíts fel a jármű-akrobatika világában.

 

Racing Mode

Üsd meg az időt, vagy érj be hamarabb a finishbe mint az ellenfeleid.

 

Wrecking Mode

Húzz a fejedre egy alumínium sisakot, és ne lepődj meg ha valaki a seggedbe száll. Itt az ideje egy kis roncsolásnak:)
Knock Out Mode

Csak egy maradhat! Köröként csökken a létszám a leglassabb játékossal...

Speed Bomb Mode

Remélem mindenki látta a Féktelenül c. filmet, Keanu Reevesel a főszerepben. :)

Capture The Flag

A név kötelez...

 

Pass The Bomb Mode

A bomba ketyeg... A lényeg, hogy folyamatosan passzolgasd, ne nálad unja meg a pittyegést.

Test Drive

A lúdmájúaknak egy kis gyakorlás, mielőtt csobbannának a mélyvízbe.

A trailereket és a featureket szemlélve teljesen elolvadtam... A grafika már most is alázza az NFSU-tt, és ha csak a fele igaz ami itt fel van sorolva...TÉRDRE A MOONBYTE STUDIOS ELŐTT!!!

Kapcsolódó cikkek

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...