Új Grasshopper játék készül Unreal Engine 3-mal

  • Írta: Ghost
  • 2008. október 7.
  • Érdekesség
A japán székhelyű Grasshopper nevű fejlesztőcsapat szerződést kötött az Unreal Engine 3 felhasználásáról, s nekiláttak egy multiplatform horror játék elkészítésének.
A japán székhelyű Grasshopper nevű fejlesztőcsapat szerződést kötött az Unreal Engine 3 felhasználásáról, s nekiláttak egy multiplatform horror játék elkészítésének.

A napjainkban egyre népszerűbb Unreal Engine 3 rengeteg játék alapjáték képezi már évek óta. A Grasshopper is lehetőséget látott az Epic által fejlesztett motorban, s szerződést kötöttek velük, hogy elkészítsenek egy új horror játékot a borzongást kedvelő játékosok számára. A sajtóközlemény szerint a játéknak az Electronic Arts lesz a kiadója, a producer pedig a Resident Evil készítője, Shinji Mikami. Kíváncsian várjuk, hogy mi készül a japánok kezei között.
15.
uuu csak nem egy újabb része a Fatal Frame sorozatnak, amit hegeszteni szeretnének a japók?
14.
Gael
13:jelenleg hetfotol pentekig reggel 8:30 es 15:30 kozott tanfolyas,minden masodik ejszaka dolgozok 16:30 es 08:00 kozott.Tehat csak minden masodik ejszaka tudok aludni,ami nem lehet tobb mint 8-9 ora,ugyanis csaj+haverok+szorakozas is kell.Januar vegeig ez a beosztas marad,onnantol viszont minden visszater a rendes kerekvagasba.Majd a tavaszi pangasban bepotolom az oszi porges kimaradt jatekait.
13.
tjames
24 óra nekem sem elég, pedig csak 6-7 órát alszom max
12.
Gael
Meg nem vettem meg,megvarom mit mondanak rola forumokon,mert sajna a csapatalapu taktikazos FPS-ek nem a kedvenceim.Amennyiben jo lesz a visszhangja,akkor a jovo hetvegere beszerzem,mert utanna itt a LittleBigPlanet,az meg bizony hosszan lekot majd.Persze FarCry2,PoP,Fallout3 triora mindenkeppen kell idot szakitsak,mindekozben dolgozok is,meg vegzem a Network+ tanfolyast is.Neha nem eleg az a 24 ora:-)
11.
tjames
#9: Soxor tényleg nem lehet szétválasztani a grafikát a játékélménytől. Gyengítheti egyik a másik, de erősítheti is. Ez igez. Ott van mindjárt a BiA:HH, ahol a fejlesztőknek még lett volna mit tanulni a U3 motorról. A textúrakezelésből elbuktak (ez inkább az átvezető videókra igaz) de a játékélmény akkora, hogy uhhhh.... Tipikusan az a játék, aminél a graf másodrendű!
10.
metafenomÉN
De egyébként hozzátéve saját hsz-emhez mer nem derül ki belöll szvsz nagyon jó kis motor ez a BIO is nagyon tetszett a GoW2 pedig huhh .
9.
Gael
08:hiba lenne belemenni egy osszehasonlitgatasba,mert csak az en szemelyes allaspontom tukrozodne.Szerintem nem rossz az UE3,csupan csak sokan nem latjak,hogy valodi erdemei inkabb a hatterben bujnak meg,es nem egyertelmuen kothetok a teljesitmenyehez.Valoszinuleg a nyugati vilag legelterjedtebb motorja manapsag,de mind tudjuk,hogy nem mindig a legnepszerubb a legjobb,kulonosen nem akkor,amikor igen gazdag lobbizok vannak valami mogott:-)



Eszembe jutott egy jatek,ami tenyleg szep lett az UE3-al,ez pedig a Too Human.En eleg nehezen tudom szetvalasztani egy jatek kinezetet es tartalmat.Ezt ugy ertem,hogy ha egy jatek nem jon be(eleg sok van ebbol manapsag)akkor valami oknal fogva mas szemmel nezem a grafikat is,mig ha egy jatek jo,akkor a graf is sokkal szebb lesz.Illetve mostansag jobban tetszenek a szinesebb vilagosabb jatekok,mint a sotetebb egyhangubbak.Persze egyes stilusok eseten ez nem ervenyes.Nehez vegul is megfogalmazni miert is tetszik nekunk egy Graf,es miert is nem a masik,hiszen kulonbozoen allunk hozza.

Amennyiben erdekel mi a helyzet manapsag engine teren,ajanlom fogyelmedbe a DevMaster.net oldalt.Itt megnezheted miert is jo illetve nem egy egy engine,a forumja pedig meg erdekesebb.
8.
tjames
Felsoroltad az U+ előnyeit, amivel teljesen egyetértek. A műanyagszerű hatásán kívül azonban én hibáját nem nagyon látom. Nem vagyok bebukva a látványvilágának fére ne értsd, de szerintem vitathatatlanul a legelterjedtebb.

Azért ha már így elbeszélgetünk, kérlek mondd meg: szerinted MELYIK az a graf motor ami ma felér hozzá. (lehetőleg ne olyant, amivel csak egy játékot csináltak eddig, vagy méf ki sem adták.) Jó lenne olyannal összehasonlítani, ami hasonló játékbázissal bír, de minimum van olyan kiforrt. Mert egy most fejlesztett motort már ne akarj összehasolnítani, egy 4-5 évessel. Biztos van/lesz szebb látványt nyújtó. De ma még elvétve akad.
7.
Gael
06:Sajnos az alltalad felsorolt jatekok(kiveve a Bioshockot)nalam nem nyertek,bar az Army of Two,nem is lett volna rossz,ha nem marad ki az online coop.De ezek sajnos szamomra mind kozepes kinezetu jatekok.Nem tudom,hogy te lattad-e esetleg,de anno PS2-re jott olyan jatek mint a God of War ill. annak masodik resze,emlekszek meg valami PoP sorozatra is,volt itt nekunk egy Assasin`s Creed is,meg lehetne meg sorolni,de ez csak izles dolga.Neked bejon az UE3.OK

Nallam csak kozepes,ez van.Tobb ugyanennyire jo,ill. jobb kepessegu motor van a piacon,amik hala istennek kezdenek beleivodni a koztudatba.Ahhoz,meg hogy ez a legelterjedtebb,hidd el nem a kepessegeinek van nagy koze,hanem annak,hogy olcson licenszelheto,nem kell hozza atomfizikusnak se lenned,es jo a tamogatottsaga a rendszeres frissiteseknek hala.De a kinezete a jatekoknak kozel sem top.
6.
tjames
#4: Ezt hogy érted? GoW tán nem jó? csak közepes???? Akkor mi a jó?

Bioshock..... Army of Two.... Unreal Tournament

Ezek mind-mind pazar látványvilágú játékok

Szerintem nálad kicsit magas a mérce! Mert lehet hogy jobbnak ítéled apl a Crysis grafikáját, de az csak egy játék. Én itt arról beszéltem inkább hogy a LEGELTERJEDTEBB az U3 motor. És mindenmellett szép is, de nagyon. Persze vannak vele készült ratyi kinézetű játékok is... de az már a fejlesztő kérdése, hogy hogy tud élni a motor lehetőségeivel.

De hogy egyértelműen az U3 napjaink legjövedelmezőbb grafikai motorja az nem kétséges.
5.
metafenomÉN
1#Igen a műanyag hatás azért elég idegesítő tud lenni...

A bioshock ban is ez a motor van mert nagyon szép volt a grafika de az emberkéknek olyan viasz szerű arca volt benne, ami belerondított az egészbe.
4.
Gael
01:szerintem van ott valami a szerzodesben is elrejtve,meg a tamogatasaban is,mert a kepessegei a motornak max eros kozepesek.Igazan jol kinezo jatekot meg meg nem is lattam vele
3.
tjames
Mire az elterjed.... messze még az.
2.
KratoS
1.
tjames
Az Unreal 3 motor fejlesztése nagy biznisznek bizonyul. Lehet jobban megérte nekik, mint játékokat fejleszteni. Lassan lassan kihoznak belőle mindent (lásd GoW2), de biztos még évekig fogják más fejlesztők licenszelni. Remek példa az ilyen faszányosan eltalál grafikus motorra a HL2 alatt dübörgő Source (és a benne foglalt Havok fizikai motor) hisz azzal is még jön ki játék (Left 4 Dead hamarosan), pedig annak mág csókolommal lehet köszönni. Szóval grat az EPIC-nek az U3-ért! Vannak ugyan kisebb hibái (minden anyag műanyag hatású) de egyértelműen a legjobb, legszélesebb körben felhasznált grafikus motor napjainkban.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...