Dave Matthews, a Monolith munkatársa legalábbis így látja, mindezért pedig az alapjátékhoz készült - nem túl jól sikerült - kiegészítőket és átiratokat hibáztatja.
Dave Matthews, a Monolith munkatársa legalábbis így látja, mindezért pedig az alapjátékhoz készült kiegészítőket és átiratokat hibáztatja.
A sorozatot ismerők bizonyára emlékeznek rá, hogy ezeket a részeket nem a Monolith fejlesztette: miután ők a Warner Bros. szárnyai alá szegődtek, a F.E.A.R. jogait birtokló Vivendi (később Activision Blizzard) más csapatokra (TimeGate Studios és Day 1 Studios) bízta a kiegészítők és a konzolos portok munkálatait. A folytatást végül ismét a Monolith fejleszti - a sors ironiája, hogy az Activision Blizzard lomtárazásának köszönhetően ismét visszaszerezhették a F.E.A.R. címet.
Matthews egy interjú során mondta el a véleményét a fenti játékokról, melyek szerinte abszolút rossz hatással voltak a sorozatra, s nem kevés rajongót tántorítottak el tőle: ennek köszönhető, hogy kevesebben követik figyelemmel a Project Origin készültét, melynek így fel kell kötnie a gatyáját, hogy visszaszerezze a brand megtépázott hírnevét. "A TimeGate például teljesen más irányba vitte el a játék történetét, mint ahogy mi szerettük volna, így az ott történt eseményekre úgy tekintünk, hogy mi lett volna, ha a cselekmény másképp alakul, mint a mi folytatásunkban" - mondta Matthews. A kolléga egyúttal azt is megígérte, hogy a PS3-as és az X360-as portok ezúttal sokkal jobbak lesznek majd, s bár lesznek apró eltérések, a minőség és a játékélmény mindegyik platformon ugyanolyan marad; többek között azért is, mert nincs vezető platform a fejlesztésekkor. Így legyen!
Matthews egy interjú során mondta el a véleményét a fenti játékokról, melyek szerinte abszolút rossz hatással voltak a sorozatra, s nem kevés rajongót tántorítottak el tőle: ennek köszönhető, hogy kevesebben követik figyelemmel a Project Origin készültét, melynek így fel kell kötnie a gatyáját, hogy visszaszerezze a brand megtépázott hírnevét. "A TimeGate például teljesen más irányba vitte el a játék történetét, mint ahogy mi szerettük volna, így az ott történt eseményekre úgy tekintünk, hogy mi lett volna, ha a cselekmény másképp alakul, mint a mi folytatásunkban" - mondta Matthews. A kolléga egyúttal azt is megígérte, hogy a PS3-as és az X360-as portok ezúttal sokkal jobbak lesznek majd, s bár lesznek apró eltérések, a minőség és a játékélmény mindegyik platformon ugyanolyan marad; többek között azért is, mert nincs vezető platform a fejlesztésekkor. Így legyen!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.