Gyengébben sérülnek a kocsik a Hot Pursuitban

  • Írta: zoenn
  • 2010. június 20.
  • Hír
Egy minap napvilágot látott gameplay videó szerint, a Hot Pursuit verdái lényegesen gyengébben törnek, mint amit a Criterion előző játékában láttunk.
Egy minap napvilágot látott gameplay videó szerint, a Hot Pursuit verdái lényegesen gyengébben törnek, mint amit a Criterion előző játékában láttunk. Bár a Burnout Paradise bejárható útszakaszon tekintetében nem versenyezhet az új Need for Speeddel, a járgányok sérülésrendszere mégis a fejlesztők korábbi munkájában részletesebb. A tanácstalanságot maga a Matt Webster, a játék producere orvosolta.

Elmondása szerint szerették volna, ha a Hot Pursuitben jobban sérülnének a kocsik, ám számos autógyártó ezt nem engedte, ezért több korlátozást kell alkalmazniuk a törés tekintetében. Ezért nem olyan részletesek a karambolok, mint a Burnout Paradise-ben. Megijedni nem kell, így is sokkal többet hoztak ki amortizáció szempontjából egy-egy csúcsjárgány esetében, mint a korábbi próbálkozások. De beszéljen helyettünk az alábbi mozgókép:

53.
53.
IceColdKillah
Hát ameddig a GT5 nem jön ki addig jó lesz nekem a Split/Second...



Tipikus ea üzlet politika, mikor is jelent meg az előző NFS, csak nem 1 évvel ezelőtt?! Mikor tartott az ea piackutatást? Hm?! Ja hogy soha, aztán nem értik hogy miért olyan "átlagosak" az eladási statisztikák. Ha csak egyszer is tartanának 1 közvélemény kutatást máris kiderülne hogy mi kell a jó népnek! De neeem.



Bocsi az OFF-ért de az ea nagyon b*ssza a csőrömet.
52.
52.
abydos
A lényeget mutatja a visszapillantó, így legalább használható, mert kevesebb figyelmet kell arra fordítanod, hogy azt bámuld hol van mögötted a zsaru. Őszintén, fullra használhatatlan a legtöbb játékban a visszapillantó, mert ránézel és már rég kicsúsztál vagy megelőztek, mire látod az ellenfelet...



De mint mondtam, lehet csak annyi, hogy E3 demo.
48.
48.
Exinor
#45: Most komolyan az a legnagyobb gond, hogy kevésbé törnek az autók? A régi Hot Pursuitban sem lehetett atomjaira szedni a kocsikat mégis mindenki visszasírta a régi NFS-eket és meg is kaptuk, mert a hangulat meglesz az meg, hogy nem esik atomjaira az autó a legkevesebb, mellesleg nem azért nem törik mert nem szeretnék, hanem mert az autógyárak nem járultak hozzá...

47.
47.
tjames
#46: Annyiban egyeznek hogy egyszerre jöttek ki, és hogy autós játékok. Ezért vontam párhuzamot. De ha mélyebbre ásnék és figyelembe venném, hogy az S-caros, a dirt meg rallyszerű...nos épp ezért tetszett nekem meg a dirt! Én 1000x inkáb rally, mint pályaversenyes vagyk :) (magyarul mondva)
46.
46.
oppenheimer
#38: szerintem a dirt 2 egész más kategória. nekem shift a super carok meg a fasza pályák miatt jött be jobban. plusz rajt után mindig olyan felfordulás van, hogy öröm nézni:D
45.
45.
McDuff
hát ez harmat gyenge...a pro streetben jobban törnek az autók,komolyan...
44.
44.
Fonzy17
Hurrá ez a nedfo is 10 éveseknek készült! (Y) Csak így tovább...
43.
43.
Ecneb
Mikor felborul a sárga lambo, szerintem akkor lehet észrevenni, hogy mire is utalhat a cím!
42.
42.
abydos
#41: Azt ne felejtsd el, hogy ez egy E3 demo, nincs kész a játék!
41.
41.
Whiskey
Hát nemtudom.....A törés annyira nemis hiányzik belőle szerintem, gonduljunk csak bele (GT sorozat) sokkal jobban visszaadják az autók szépségét. Viszont, a pálya részletgazdagságának hiányát vélem felfedezni, a viszapillantóról ne is beszéljünk...elég gagyi lett :(

A grafikáról nemnagyon mondanék semmit hiszen a Need for Speed sorozat mindíg próbált haladni a korral így mindíg az adott időszakhoz alkalmas grafikai újításokat vetette be. A minimap teljes mértékben Most Wanted-es

Meglátjuk mi sül ki belőle.
40.
40.
brolin10
Én nem bánom h pl. nehezebben törik így legalább nagyobb a kihívás benne.
39.
39.
NereusLaceee
Nagyon látszik rajta a Criterion pörgős védjegye. Csúszik-húz-nyúlik... és minden olyan böszme nagynak tűnik... év végén úgy látom elléggé összecsap majd a TDU2 meg a HP3
38.
38.
tjames
#37: Akkor mégiscsak el tudod képzelni :)

Egyedül a kamerakezelés tetszett, ahogy próbálta szimulálni a fejmozgást. Na az Q jó lett.

Minden másban hulladék. Dirt2 veri minden téren.
37.
37.
oppenheimer
#36: nem tudom elképzelni mi nem tetszett rajta. mondjuk én ugyan így voltam a dirt 2-vel
36.
36.
tjames
#28: Dirt2 után raktam be kipróbálásra.... hát ölég ratyillónak tűnt nekem. Ki is vettem 10 perc után.
35.
35.
$how
Sírni tudnék... VÉGRE! :))))) újra Need For Speed lesz a Need For Speed? ;)
34.
34.
XDannyL
33.
33.
IceColdKillah
T_T Én a mai napig sírok egy Undergrund 3 ért!
32.
32.
OLLiE
Szerintem így jobb is!!!!

Azért nem olyan fasza ha már az első kanayraban ripityára van törve...
30.
30.
tokyofej
#23: Te azt akarod mondani, hogy azok az emberek, akik megengedhetik maguknak az efféle autókat, youtube-os gameplay-jelenetek alapján döntik el, hogy milyen egy modell töréstesztje, vagy menetteljesítménye? Ez most komoly? Meglepő az autógyártók aggodalma is, elképzelem, ahogy megvesz valaki egy Lambo.t, majd odaszól a szalonban az értékesítőnek: -Tudja, csak azért vettem, hogy összetörjem, mint állat! -Akkor ez esetben megkérném uram, adja vissza a kulcsokat, ezt nem engedhetem meg! (...és akkor főhősünk bepattan a verdába és innentől hot pursuit...)
30.
30.
amd33
#29: Hát nem tom nálam az undergrund sorozat még nagyon rendbe volt.

Viszont ebből nem jön anynira visza az nfs feeling és a mai napig azt mondom hogya high stakes és a porsche voltak a legjobb részek...
29.
29.
kharami
Végre nfs hangulat kilátásban, a shift, undercover, underground és egyéb próbálkozások után! Remélem ennek sikerül megütnie az első 3 rész szinvonalát! Azok voltak aztán NFS részek a javából! Sajnos a többinél csak a név volt az, a hangulat 1 2 próbálkozást leszámitva sehol nem volt!
28.
28.
oppenheimer
#27: shift 2-t a népnek. bár nem klasszikus nfs, de annyira jól vegyítették benne a szimulátoros és arcade elemeket.... valami csodálatos:D
27.
27.
Turekk
26.
26.
laca009
Tudtam hogy a criterion nem fog csalódást okozni nagyon jó végre nem az hogy a kocsidat agyon matricázva nyomulsz hanem az hogy a sebesség és az hogy egy olyan autóval száguldasz egy gyönyörű hegyi autópályán amit sohasem érhetsz el.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...