Évtizedekig fog futni a Star Wars: The Old Republic

  • Írta: InGen
  • 2011. július 26.
  • Hír
Ahogy a Blizzard is elmondta annak idején, hogy a World of Warcraftot akár több évtizedig is aktívan tartják, úgy most a BioWare is azt nyilatkozta az Old Republickal kapcsolatban, hogy eléggé hosszú távra terveznek, akár húsz-harminc évre is. Vajon mi lesz belőle?

Persze ez sem a World of Warcraft, sem pedig a The Old Republic esetében valószínűleg nem jelenti azt, hogy még 30 év múlva és milliók fogják tolni éjjel-nappal, de a fejlesztők mindenesetre minimum évtizedekkel számolnak a hasonló játékok esetében, s ebben a BioWare sem kivétel. Ha ugyanis az új Star Wars MMO befut, hosszú ideig biztos és stabil bevételi forrást jelenthet.

 
"Nos, azt el tudom mondani, hogy 19 fő bolygó fog bekerülni a The Old Republicba, s ezek mellett számos kisebb bolygónk is akad" - kezdte James Ohlen, a játék kreatív igazgatója, majd jött a lényeg: "A célunk persze egy online játékkal, hogy reményeink szerint évtizedekig fog futni, s magától értetődő módon egyre bővíteni fogjuk a galaxist az idő előrehaladtával. Rengeteg bolygót szeretnénk betenni, végül több százat. 2025-ben remélhetőleg legalább 500 bolygónk lesz."

Nos, úgy tűnik, hogy az Electronic Arts és a BioWare tényleg komolyan gondolja a dolgot, s egyelőre biztosak benne, hogy a The Old Republic nem fog a Star Wars: Galaxies tragikus sorsában osztozni.

42.
miki1105
Úristen csak decemberben adják ki? Addig meghalok :-)
41.
dareal
#39: A régi swg-s ismerőseimmel fogom tolni, már 30-an előrendeltük :)
40.
givi6
#39: hát, majd meglátjuk mi sül ki belőle, de ha megis veszem szerintem is jól jönne egy gk-s csapat !
39.
miki1105
Ha meg már itt járunk akkor tervezhetnénk valami gamekapocs klánt :-D vagy valamit mert szerintem könnyebb lenne az elején valami csapatba verődni.
38.
dareal
#37: itthon a dobozos változatot az 576-nál, cdgalaxis-nál és a media marktnál veheted meg (már az előrendelőit), vagy az ea store-ból rendelheted meg az online, doboz nélküli változatot.
a játék még nincs kint, most az előrendelést lehet nyomatni.
37.
miki1105
Na jü kell egy kis segítség.
1. Hol lehet megrendelni vagy letölteni vagy valami?
2. Ez most csak beta tesztelés vagy már éles?
3. Az 576-on lehet előrendeéni valami plusz cuccost hozzá azt értem de a játékot honna lehet beszerezni.

Lehet hogy hülye vagyok :-) de most ezt nem értem. Előre is köszönöm.
36.
szcsaba1994
#25: A következő Aion frissítésben már lesz ilyen. Házat csinálhatsz magadnak, vízalatti világok.
35.
simon 555
#22: az STO-val szerintem az a baj,hogy kevés a tartalom.a kuldetések amik vannak sztem jók de több kellene.Itt is ugyan az lesz előbb utóbb.a WoW az egy más kategória.Ott nincs annyira hangsúlyban ez az egész történetesdi meg minden.Igen van ott is történet de a történeten kívül még több száz kuldetés van még a max szint elérése után is.az STO-val ez a baj,hogy ha egyszer elérted a max szintet már nincsenek kuldetések és nincs mit csinálni.Néha összejöttök a klánnal egy instára de annyi.Ezzel is ugyan az lesz.Eléred a max szintet már nem lesz miért játszani.Legalább az STO-nál még próbálkoznak és hozzák a tartalmat de túl lassan.Ez a játék többel kezd mint az STO de vajon ha azt végigviszik fogják bővíteni?És ha igen akkor ingyen?
34.
dareal
#33: a grafika most sem egy nagy durr, a karaktereké főleg. a világ még ok.
az üdvösséghez elegendő, a wow is elég rút, mégis az egyik legelismertebb mmo (van egy kínai mmo, amit jóval többen nyomnak, de az csak az ázsiai piacon van jelen).
hogy itt elég lesz-e, az majd kiderül. de ez az évtizedekig duma max marketing oldalon komoly, amúgy egy nagy bullshit.
33.
Mortis
Hat, ezzel azert vitatkoznek...Varom a jatekot, nagyon, de annyira nem vagyok elvakult, hogy en kialljak ezen velemy mellett. Ez a grafika 3 ev mulva VEGZETESEN elavult lesz, szoval valoszinuleg 4 even belul, mar csak egy szuk reteg fogja tolni, ami elkerulhetetlenne teszi, hogy addigra ingyenesse valjon. Legkesobb 6 ev mulva leall, de addig jol szorakozok vele. :)
Ez a fejtegetes persze csak akkor lehetseges, ha az elejen nagy ovacio fogadja a jatekot, amit igazan remelek.
32.
dareal
#31: nekem a guild wars a töménytelen insta miatt nem jön be, de amiatt nagyon nem. saját bevallásuk szerint sem mmo, hanem CORPG (Competitive Online Role-Playing Game).
minden instázott, ami miatt kiemelnék magukat az mmo-k közül, az ez:

"This design eliminates some of the frustrating gameplay elements commonly associated with MMOs, such as spawn camping, loot stealing, and standing in a queue in order to complete a quest."

aláírom, van olyan mmo, ahol ez igaz, de ezek általában a nevesincs szutykok.

sokan szeretik a GW-t, engem naaaaagyon nem fogott meg, sőt.
a GW2 érdekes lehet, sokat javítottak és fejlesztettek, de nekem valahogy az még mindig nem gyere be (már az eddigi feature list alapján), ettől még bőven lehet príma darab, nem mondom, hogy nem fogom megnézni.

előrelépés már tényleg az lesz, amikor a játékosok alakítják a világot és nem egy generált világot kapnak.
úgy szoktam fogalmazni, hogy a mosani mmo játékok (vagy egyéb online játékok) arról szólnak, hogy megveszed, akkor beültetnek egy csillébe és azzal végigvezetnek egy szép disneyworld-ön, ami csilli-villi, de egy kijelölt útvonalon mész, a színfalak mögé nem látsz be, nem látod, hogy az csak egy díszlet. vége és kiszállsz.
31.
erasmus
#30: Még a Guild Wars 2 is ott figyel, tetemes mennyiségű újítással, amik rengeteg idegesítő mmo-s trendet tesznek semmivé.
30.
dareal
#28: 2 ilyen játék lehet, az egyik az archeage és a dark and light relaunch.
archeage-ben egy játékosok által készített város úgy néz ki, mint a wow-ban egy npc város.
dark and light régi játék, hamar becsődölt. a kínai snail games vette meg még 2006-ban, azóta készül (összességében több, mint 10 éve készül a játék. anno a farlan kezdte, becsődöltek, a kínaiak meg folytatták. no ott mindent a játékosok készítenek, durva darab mind a kettő)
29.
dareal
#25: swg, abban nem házat vettél, hanem te építhetted, rendezhetted. várost lehetett építeni, stb. a kocsmázásnak komoly szerepe volt. az igazi rpg volt. quest alig volt. sajnos annak vége :(
28.
erasmus
Szerintem nem fog annyit megélni, már az, hogy a legnagyobb újítás a többi mmo-hoz képest a teljes szinkron. A többi játékmechanikai rész meg ugyan olyan olyan mint 4-5 éve, csak tovább fejlesztve. Előbb utóbb majd jönnek olyan játékok amik tényleg megreformálják az mmo-piacot és azt ez a régi beidegződésekre épült játék nem hiszem, hogy sokkal túl fogja élni.
27.
vytros
#23: Bocsánat, félreérthető volt, én személy szerint imádom a Warcraft történetét, és nem is arra gondoltam, hanem hogy mint a karakterosztályoknak, a karakternek külön szinte nincs semmi története :)

26: Hidd, a legtöbb WoW-os akit ismerek alig játszott a Warcraft 1,2,3-al, és a quest-eket is rögtön csak lenyomogatják, át sem olvassák :D
26.
Szudzsio
#21: A wow nak elég komoly a történetszála :) warcraft 1-2-3 + van 9 kötet könyvben...
Ráadásul a WoW "viszi tovább" a történeteket :)
Ez ami életben tartja a wow ot nem a pvp mert a pvp rendszerét már vagy 5 játék túlszárnyalta :)
Hasonlításképpen Need For Speed contra Lego Racer
Lerágott csont! 2-1 év és kevesebb lesz az előfizető mint 1 millió!
Diabló 3 és társai megjelenésével a WoW egy ócska dedós gagyi lesz :)
(bár a véleményem szerint 12 éveseknek való az egész)
25.
Optimus Prime
Egy játék se él meg egy évtizedet, na jó annyit talán igen, de többet...
Nekem eddig bármilyen MMO került a kezem közé pár hét alatt meguntam. Hisz ide-oda küldözgetik az embert egy levéllel, egy itemmel, vagy öljek le 10 izét.
Engem az zavar, hogy a questeken kívül egy játékban sincs semmi. Ott a keretsztori, de az kit érdekel? De pl. ne lehet tényleg beülni egy bárba vagy házat venni, ámbár valaki mondta a WOW-ban ilyen van. Meg az egész világ olyan statikus. Egyedül a Tabula Rasa-t bírtam, de az ugye megszűnt.
24.
dareal
épp most kerül bepötyögésre a pre-order redeem kód! hurrrrá, örülünk Vincent! :)
már csak a start game-re nyomnék rá a launcheren :)
23.
g.man580
#21 "csak történetszál nélkül" lol ember te miről beszélsz? Játszottál te már egyáltalán wow-val meg warcraft-al?? Még hogy történetszál nélkül????!!!!! Ez olyan volt mintha a gyűrűk urára mondtad volna hogy annak nincs történetszála! Bocsi ha valamit félreolvastam :S de nekem az jött le ebből hogy te azt állítod hogy nincs története a wownak!
22.
dareal
#17: nem feltétlen igaz. az STO-val az a baj, hogy rohadt unalmas, a sztoriktól kezdve minden. kb fél évig játszottuk, az elején jó volt, de utána dög unalom.
kérdés, hogy a végjátékot mennyire tudják egyedivé tenni (pl a legacy rendszer, amivel további fajok stb unlockolhatóak).
továbbá aki a sztorira megy, annak nem 200 óra, hanem 8 x 200 (minden class egyedi sztorit kapott, teljesen különbözik (béta teszterek szerint is)).
továbbá ha kiegészítik a bolygókat nem csak adventure bolygókkal, hanem social bolygókkal, mint mondjuk az SWG-ben volt, akkor az rettenetesen sokat dobhat rajta.
kérdés, hogy ezt meglépik-e.
továbbá az űrcsata is fejlesztésen fog átesni, az is számtalan dolgot hozhat magával, amivel szintén egy teljes játékstílust tudnak magukévá tenni (ala SWG:JTL, volt, aki csak az űr része miatt játszott vele).
szóval jelenleg bárminemű tippelés is nagyon erős lenne. az elején a siker garantált, csak kérdés, hogy ezt növelni tudják, vagy elkezd csökkenni (ez meg már csak rajtuk múlik)
21.
vytros
#17: Öhm, tudtommal a WoW is hasonló dolgon alapszik, csak történetszál nélkül, és mégis tizenvalahány millióval. Szóval ebből egyáltalán nem tudod levonni azt hogy mennyien lesznek rajta :) Plusz még ott van a PvP is, ami gyakorlatilag életben tartja a WoW-ot amíg jönnek a patchek az új instákkal. És a PvP insták azért elég jól néztek gameplay szempontjából, szóval nem kéne elásni ezt a game-t.

Én előfizetnék rá, hogyha diák ként lenne folyamatos fizetésem :D
20.
dareal
19.
dareal
#1: már közel 1 millió előrendelés kelt el, szóval azért több lesz az, mint fél millió :)
18.
pjoco
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...