Újra kellett kezdeni a Blizzard DOTA fejlesztését

  • Írta: fojesz
  • 2011. augusztus 23.
  • Érdekesség
Ahogy arról múlt héten beszámoltunk, a Blizzard DOTA megjelenésére még kell várni, sőt egyhamar nem is láthatunk belőle túl sokat, ami nem véletlen: mint utóbb kiderült, a Blizzard a tavalyi bemutató óta teljesen átalakította a játékot, a fejlesztést teljesen elölről kellett kezdeni.

Miután a Valve lecsapta a Blizzard kezéről IceFrogot, a Defense of the Ancients című, rendkívül népszerű Warcraft III-mod fejlesztőjét, a DOTA 2 mellett egy másik tower defense stratégia is készül, ez már viszont a Blizzardnál. A fejlesztőcég odafigyel a hagyományokra, a Blizzard DOTA-ként emlegetett cím a StarCraft II küldetés szerkesztőjében készül, és a játék motorját használja, tehát elődjéhez hűen modifikáció lesz.

Lesz, majd ha elkészül. A Blizzard először tavaly demózta a játékot, azóta azonban nem sokat hallottunk felőle, ami nem is véletlen: Johnny Ebbert dizájner nyilatkozata szerint a fejlesztést teljesen elölről kellett kezdeni, ezt-azt újra kellett gondolni, és új irányt vettek a munkálatok. Attól valószínűleg nem kell tartani, hogy az alapkoncepcióba belenyúltak volna a készítők, az viszont biztos, hogy a Blizzard minőségi elvárásainak nem felelt meg az anyag.

Hozzátartozik még a sztorihoz, hogy a játékon valamelyest egyszerűsíteni kellett. A Blizzard mottója az, hogy egy játékot legyen könnyű megtanulni, de aki profi akar lenni, izzadjon meg: ebbe az elképzelésbe eredeti DotA finoman szólva sem illett bele.

A Blizzard DOTA a tervek szerint a Starcraft II: Heart of Swarm megjelenésével párhuzamosan válik majd letölthetővé.

9.
Lordnekroseth
Számomra nem meg lepő. Vagy mégis...inkább pont az : Hogy a Blizzard ...egy ekkora cégóriás képtelen EGY EGÉSZ ÉV ALATT EGY EGYSZERŰ MODOT kiadni. Egy olyan pálya modot, ami már amúgy is kész van végtére. Mind a karakterek nagyrésze a játékmechanika adott. Még ha Villogni is akar és újít akkor is. Egy már kész játékhoz készít egy modot. Egy olyanhoz ráadásul ami ultrakönnyen modolhatő,sőtt erre gyúrták rá. A sok extra menü script ellenér is néha magánszemélyek olyan pályakódolásokat csinálnak hetek alatt....Úgyhogy De számomra igenis meglepő hogy szenvednek vele. Lassan nincs hova csalódni már bennük számomra.

A másik az miért...kell szeretni egy kiadót? Nem a nevét kell nézni,hanem azt hogy mitcsinál.
8.
Stormblast
Tower defense stratégia? :DD Nevezzük MOBA-nak inkább. Tower defense egy kicsit más.
7.
daenath
Nem meglepo ez a Blizzard-tol :)
6.
Sogi
pedig már 1 millió dolláros főnyereményű bajnokságot is szerveztek, cirka 1,6 milliós összdíjazás mellett. nem hiszem, hogy akkora nagy késésre kell számítani, lassan startol a zárt béta, amire már most lehet jelentkezni.
5.
Mortis
Nah, ezzel sem tornek hagyomanyt. :)
Az mondjuk biztos, hogy ebben nagyobb bizodalmam van, mint a Valve feleben. Foleg amit mostanaban muvelnek.
4.
szcsaba1994
#3: min. 1 éves késést. :)
A Duke Nukem Forever nem késett .2012 dec. 21-én akarták kiadni, hogy senki se tudja szidni :D
A Dota2-nek várom a bétáját, már az első nap berregiszutráltam rá. Ha jól sikerül, még az is lehet, hogy megveszem.
Milyen fizetéssi rendszere lesz? Havidíjas, free-to-play vagy 1* kell megvenni és utána ingyenes (Guild Wars).
3.
Necreon
#2: A Valve játékainál csak a STALKER, Prey és a Duke Nukem: Forever csúszott többet - mit vártál tőlük egészen pontosan?
2.
szcsaba1994
Lehet megszakad a sorozat.
Most úgy néz ki, hogy a Dota 2 is "csak" fél évet késik. a Valve-tól nem ezt vártam :D
A HoS mikor jelenik meg?
1.
Garfartix
Szerintem erre is évekig várhatunk, mint általában a Blizzard játékokra. Félreértés ne essék, nagyon szeretem a Blizzardot, a játékait is, de ami tény az tény :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...