A Metro: Last Light nem lesz "hibás remekmű"

  • Írta: zoenn
  • 2011. augusztus 30.
  • Érdekesség
A THQ letette a nagy esküt, miszerint a Last Light a Metro 2033 sikerére fog építeni, figyelembe veszik a fanok visszajelzéseit és újra visszatérnek a legemlékezetesebb fícsörök, beleértve a minimalista HUD-ot is. Mark Madsen, a kiadó fejese elmondta: az összes rajongó kívánalmát meghallgatták.

"Volt néhány kérés a lopakodásról, az ellenség MI-jéről, arról, hogy a fegyverek hatékonyságát néha nem érzik igazán, valamint nem volt világos, hogy a lőszer számít a játék fizetőeszközének. Ezt és még néhány egyéb kérdéssel az össszes kívánalmat figyelembe vettük sorról-sorra és gondoskodunk arról, hogy a Metro: Last Light tökéletes legyen, ne pedig egy 'hibás remekmű'" - mondta Madsen.

Az úriember bevallotta, hogy az ukrán 4A Games szeretett volna egy új HUD-ot beépíteni a játékba, de csak akkor, ha a játékos már teljesen el tud merülni ebben a környezetben. Ez nem az jelenti, hogy teljesen eltűnik, egy minimalista kijelző mindig ott lesz, de cseppet sem lesz zavaró, inkább hatékony.

"Vannak különböző módszerek, melyekkel a játékos a HUD bámulása nélkül is kaphat visszajelzéseket minden alkalommal. Tehát, ha meglövünk egy ellenséget, az vizuális és audio-visszajelzésekkel jár. Néha az ellenségen nehéz páncél feszül, ekkor kapunk egy hanghatást, mellyel tudjuk, hogy a páncélt lőjjük, nem pedig a testet, vagy fordítva."

Madsen felhívta a figyelmünket arra, hogy mindig látni fogjuk, hogy a tárban mennyi lőszer van még, hasonlóan a Metro 2033-hoz. A játék jövőre jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra és Nintendo Wii U-ra.

20.
Józsi_Doe
na még ez talán értelmesebb lövöldének néz ki.
18.
sexapl
Nekem tetszett az első rész is, de a lopakodós rész nagyon el volt cseszve. Azon kellene még egy kicsit farigcsálni. Annak ellenére, hogy nem kifejezetten lopakodásra szánt lövölde volt, dehát volt néhány öcsi, ami a stealth-hez volt köthető.:)
16.
megalonagyix
12# "nem szeretem a sötét alagutas játékokat" "nekem leginkább a szabad kóborlás hiányzik a választható feladatokkal", ---> KÖNYVre épül a játék, nem értem mit vártatok, ha post apocalyptikus open world játék kell akkor ott a Fallout 3 vagy STALKER, "állandóan gázmaszk és töltény után kutatni" tipikus idei generációs mentalitás, ahol CoDban végtelen lőszer van.
15.
mans
Legyen többbféle lény benne meg ne minden harmadik ember egyforma legyen,nekem ez volt a bajom.
14.
Necreon
#11: Szerintem egyáltalán nem gyakori, de az orosz fejlesztésűekben 100% hogy ott van...
13.
piskóta
nekem leginkább a szabad kóborlás hiányzik a választható feladatokkal ezt leszámítva teljesen megfelel az igényeimnek, bár az a gyakori fuldoklás az idegeimre ment a nyílt terepen
11.
kebi90
#3: Az valahogy tényleg gyakori a játékokban, elég bosszantó. Sajnos a S.T.A.L.K.E.R. mindegyik részében benne van. Viccesnek vicces, de igazán ki javíthatnák a mostani játékokban.
10.
Slik
a legjobban nekem eddig a codban és a bfben voltak érzékelhetőek a találatok fegyverrel, gránáttal stb...
7.
Ezzel mindig olyan nagy bajban vagyok. A Stalker-SOC egyszerűen a legkedveltebb játék számomra a témát illetően, de annak is a földalatti ijesztgetős idióta szörnyes részeit utáltam a legjobban. Ha nem kellene állandóan gázmaszk és töltény után kutatni és 80%-ban nyílt terepen játszódna főleg emberek ellen akkor tudnám szeretni... Addig meg sem közelíti még a "hibás remekmű" kategóriát sem... Persze aki imádja a doom3-at az ezt is fogja, én nem annyira :/
6.
nagyonfaya
minden esetre az előző résznek is megvolt a fantasztikus hangulata. remélem ez még azt is túlszárnyalja. várandós a játék számomra.
5.
Hubert Cumberdale
#2: ja de írtam, hogy "ha olyan lesz, mint a crysis wars-ban", ahol 40 kilométerről is úgy hallatszik, mintha melletted állt volna és úgy lőnél rá, csakhogy tudd eltaláltad. Ha ilyen lesz akkor nem kell. Ha pedig úgy lesz, ahogy mondod, az meg alap.(nak kellene lennie szerintem)
4.
megalonagyix
ez nagyon jó hír! M2033 most vettem steamen olcsón, és bevallom kiváló játék, pont ezekkel a hibákkal találkoztam én is.
3.
Necreon
Az E3 gameplay-ben még mindig úgy fordultak meg a karaktermodellek, hogy előresétálás animáció közben nemes egyszerűséggel "csúszva-fordultak", majd egyszer csak "elengedte" őket a játék, és mentek előre tovább ugyanazzal az animációval.

Biztos hogy 2011-et írunk?
2.
DzsungelCsirke
#1: Mi fölösleges? Ha meglősz egy páncélos ellenfelet akkor ne a húsba csattanó golyó hangja hallatszódjom , hanem az hogy hogy lepattan a fémről. Nem értem miért noobság az hogyha HUD helyett ilyen apró segítségekkel tájékozódunk a játék világában, ezek igenis kellenek azért hogy beleéld magad. A golyófizetést pedig kétlem kiveszik, inkább csak elmagyarázzák és jobban szemléltetik.
1.
Hubert Cumberdale
Ez a hanghatás olyan lesz, mint a crysis wars-ban? Mert az nagyon szar volt. Ezek tök fölöslegesek szerintem. Nooboknak való dolgok. Remélem ki lehet majd kapcsolni, vagy csak ízin lesz. Meg most ezt nem értem.. Ugye nem szedik ki a lőszert, mint fizető eszközt? Az már gáz lenne. Szerintem rossz tábort kérdeztek meg.... -.- Ebből a fegyver hatékonyság amivel egyet értek, meg talán a lopakodás néha jól jött volna, legalább egy fedezékbebújás formájában. Kicsit kétkedve fogadom ezeket a dolgokat.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...