Egy napokban közzétett tanulmány szerint a videójátékokat magas szinten űzők az életben is az átlagnál jobb képességekkel és reakcióidővel rendelkeznek.
Egy napokban közzétett tanulmány szerint a videójátékokat magas szinten űzők az életben is az átlagnál jobb képességekkel és reakcióidővel rendelkeznek.
Az Acta Psychologica nevű lapban megjelent cikk készítője egy teljes hetet töltött kollégiumi diákok között. A diákokat 2 csoportra osztotta: egyik csoporta a hc gamerek kerültek, míg a másik csoportot a keveset, vagy egyáltalán nem is játszók töltötték ki. A felmérés bebizonyította, hogy a hcgamerekből álló csoport tagjai jobban megállják a helyüket az életben is. Szemük gyorsabban mozog, gyorsabban fel tudják mérni a helyzeteket, gyorsabb és jobb döntéseket tudnak hozni a gyakorlatban is.
Több kisebb tesztet is elvégeztek velük, pl.: ugyanakkora szobában eldugták egy-egy diák kulcsát, természetesen itt is, mint majdnem mindenben, a játékosok nyertek. Volt vezetés teszt is, melyben egy balesetet kellett elkerülni - ebben szintén a gamerek lettek a jobbak. Természetesen ezek példák, a felmérésben naponta több tesztet is végre kellett hajtaniuk a tanulóknak.
A diákokkal végzett felmérések bebizonyították, hogy az aktív játékosok agya gyorsabban tud reagálni a váratlan eseményekre, vagy az eléjük táruló feladatra. A balesetet gyorsabban és sikeresebben kerülik el, gyorsabban mérlegelnek, és hamarabb cselekednek, mint azok, akik kevesebbet töltenek számítógépes játékokkal.
Az Acta Psychologica nevű lapban megjelent cikk készítője egy teljes hetet töltött kollégiumi diákok között. A diákokat 2 csoportra osztotta: egyik csoporta a hc gamerek kerültek, míg a másik csoportot a keveset, vagy egyáltalán nem is játszók töltötték ki. A felmérés bebizonyította, hogy a hcgamerekből álló csoport tagjai jobban megállják a helyüket az életben is. Szemük gyorsabban mozog, gyorsabban fel tudják mérni a helyzeteket, gyorsabb és jobb döntéseket tudnak hozni a gyakorlatban is.
Több kisebb tesztet is elvégeztek velük, pl.: ugyanakkora szobában eldugták egy-egy diák kulcsát, természetesen itt is, mint majdnem mindenben, a játékosok nyertek. Volt vezetés teszt is, melyben egy balesetet kellett elkerülni - ebben szintén a gamerek lettek a jobbak. Természetesen ezek példák, a felmérésben naponta több tesztet is végre kellett hajtaniuk a tanulóknak.
A diákokkal végzett felmérések bebizonyították, hogy az aktív játékosok agya gyorsabban tud reagálni a váratlan eseményekre, vagy az eléjük táruló feladatra. A balesetet gyorsabban és sikeresebben kerülik el, gyorsabban mérlegelnek, és hamarabb cselekednek, mint azok, akik kevesebbet töltenek számítógépes játékokkal.
Megyek is gyorsan egy kicsit gyakorolni hatha elkerulom a baleset holnap :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.