Ken Rolston a GameFrontnak fakadt ki kicsit a szerepjátékokkal kapcsolatos véleményéről. Elmondása szerint a szerepjátékok annak ellenére, hogy rendesen utat találtak a mainstream irányába, még mindig túl lassúak, furcsák és nehézkesek. "A Reckoning azt tükrözi, mennyire éhezem már a gyorsabb akcióra és a harcban fellelhető drámaiságra, és az egyszerűbb, könnyebben használható felhasználói felületekre" - majd hozzátette, hogy természetükből fakadóan az RPG-k a legmélyebb, leghosszabb és leginkább összetett játékok, és habár pont ettől jók, de azzal, hogy könnyebben kezelhetővé teszik, gyorsabbá, közvetlenné varázsolják a harcot, azt érik el, hogy a játék adott egységnyi idő alatt több élménnyel tömi el a játékos agyát.
Felmerül a kérdés, hogy vajon Roston hallott-e a Mass Effect néven futó, közepesen ismeretlen játékról?
Érdekes módon a Big Huge Games egy másik fejlesztője, Ian Frazier ezzel párhuzamosan a 360 Magazine-nak nyilatkozott a játék világáról, ami szerinte igen-igen nagy, de ami még ennél is fontosabb, hogy nagyon telipakolták dolgokkal, így mindig találunk majd valami érdekeset. Pontos négyzetméter számot nem tudott mondani, de azt igen, hogy több mint fél órába telne, ha az egyik végéből teljes sebességgel át akarnánk sprintelni a másikba úgy, ha el tudnánk kerülni minden harcot. Ezen kívül 130 dungeont építettek a játékba, s mindegyik kézzel készült, különböző művészeti stílusokban.
Csak kell egy két tökös fejlesztő cég (nem olyan mint a Blizzard) akik mernek és képesek is újítani egy egész stílust, hogy megint éltképes legyen.
Persze, hogy ráaggatják a Mass Effect-re is a címkét, mert van benne pár RPG-re emlékeztető elem (a kettőben még annyi se ):, de ettől még egy zseniális "cső TPS" látszólagos szabadságérzéssel... Persze így is az egyik kedvencem, csak épp mint TPS és nem, mint RPG.
Szóval ezeket rimékeljék inkább, mint a HALO-t, vagy a Tony Hawk-ot. :D
Valójában nem baj az ha nem pörög mnit az atom állandóan, (ha azt akarom akkor megyek hack and slasht játszani, ha volna..persze) , elég ha az akció pörög. A szerepjáték rész az legyen kidolgozott továbbra is.
Egy dragon age vagy mass effect grafikával ellennék egy új D&D vagy Ad&D játékkal.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.