GDC 2012: Itt a Quantic Dream új techdemója

  • Írta: InGen
  • 2012. március 8.
  • Videó
A Heavy Rain fejlesztői beígértek egy új technológiai bemutatót az idei Game Developers Conference-re, és teljesítették is ígéretüket. Egy ütős jelenetet láthatunk, melynek ugyan nincs köze a cég következő játékához, de azért iránymutatóként szolgál David Cage újabb nagy dobásához.

Az alant látható techdemóban szemügyre vehetjük a Kara néven futó androidot, amint összerakják, és "életre kel". A demó egyébként teljesen in-game, és valós időben fut egy PlayStation 3-on. David Cage állítása szerint a technológia teljesen új a Heavy Rainhez képest, bár azt bevallotta, hogy maga a jelenet már körülbelül egy éve készen áll.

Cage továbbá kifejtette, amit mindig igyekszik elmondani: a Quantic Dream továbbra is törekszik majd egyedi, felnőtteknek szóló interaktív történeteket készíteni, olyanokat, amilyeneket más stúdió nem. A következő játéka is ilyen lesz, továbbra is csak a Sony konzolján.

32.
32.
kanos005
#21: Tisztelt Nathan. Azzért kell új generáció mert nézd meg a bf3-mat ! A készítők vért izzadva próbálták lebutitani hogy fusson boxon meg ps-en, pl az unreal engine 4 nek a hírek szerint 10x akkora teljesitmény kell mint egy mai xbox 360-nak!
30.
30.
Vopesz
Pfej, ki rendezte ezt, Spielberg? Vagy mi ez a nyálas baromság a végén? Az ilyen egoval rendelkező AI-t azonnal darálóba kellene dobni, playstation controller még lehet belőle újrahasznosítás után! Amúgy a többi szép és jó, akár animációs filmnek is elmenne, durva.
29.
29.
stevenaries
28.
28.
drakecsaj
#22: Őszintén? Én egyáltalán nem akarom hogy valamelyik állatfajzat beajánlja a QD csapatot a GTA-hoz. Ég és föld a kettő, és nem szeretném hogy a QD lesüllyedjen a GTA szintjére. Ráadásul ők inkább rétegjátékokban utaznak lásd Heavy Rain, amivel nem mindenki játszik és nem csak azért mert PS3-as game.
27.
27.
bcrics
Nagyon fasza lett, emocionális Töltet átjön rendesen.
Az Érzelem lenne a lényeg itt most, az ami tükröződik a Karakter arcán, és a mozdulatain.
A mimika rész is nagyon rendben van, és mindez real-time, semmi renderelés.

A Hangsúly nem a grafikán van, mivel kb a környezet a portalból is lehetne, ami így szinte kötelező rutinmunka.
Hanem az érzelmeken, amire nagyon úgy fest hogy képes az engine, már csak egy Sztori kell, egy fasza forgatókönyv, Ügyes programozók, grafikusok és itt egy Újabb gyöngyszem.
A QD-nél ez mind megvan.
26.
26.
Hát lehet egyedül vagyok, de én pont hogy az L.A. Noire féle mimikát találom valósághűbbnek.
25.
25.
Raatkainen
I'M SCARED...ezen a mondaton lehidaltam! nagyon remélem, hogy a játék is ilyen drámai lesz, mint ez a nagyszerű tralier!
24.
24.
giga321
Basszus tisztára Ghost in the Shellt idézte bennem nem tudom miért. Nincs ps3-om és sajnálom hogy csak arra jön ki de nagyon szépen néz ki. Szerintem ezt figyelni fogom ezt a projektet mert érdekel.
23.
23.
BrockSamson
Nagyon szep, de nekem maga az alapotlet nyerte el a tetszesemet. Igazi velos sci-fi tema.
22.
22.
gogolbordello2
Jaj de jó lenne ha valaki beajánlaná a Quantic Dream csapatot a GTA-soknak, akkor a GTA V.-ben végre jó arcmimikát láthatnánk..
21.
21.
Nathan
Jó lesz ez :) és nem kell még temetni a mostani generációt sem
Egyáltalán minek adnának még ki új konzolt ???? Mert én még nem halotam olyat hogy egy játék azért nem jöne egy konzolra mert az nem bírná :)
Vissza térve erre szerintem eztet a sony a belső studio-i közt elfogja maj terjeszteni
20.
20.
drakecsaj
Nézzétek hogy csillog a szeme meg a száján is halványan megcsillan a fény, egyszerűen gyönyörű a mimika pedig tökéletes. Egy igazi remekmű az egész úgy ahogy van érzelmileg (ehhez is nagyon ért a QD) és látványilag is.
19.
19.
Optimus Prime
#16: Itt az engine érdeme? Mert az LA-nél ugye facial motion capture-t alkalmaztak, ha itt nem és így ilyen profi az arc mimika akkor felesleges hype az a technika.
18.
18.
hl89x9
#14 azt ami le van írva:
"teljesen in-game, és valós időben fut egy PS3-on"

vagyis ezt a grafikai szintet egy játékban is lehet hozni a jelenlegi hardvereken
16.
16.
Pera007
#14: Az arcmimika....!!! Nagyon tetszik ez a kis bemutató....hihetetlen, személy szerint nekem ez a megoldás jobban tetszik mint az L.A. noirban alkalmazott technika....
15.
15.
gyerecske
#14: Jó segge van Karának . :-D
14.
14.
McDuff
Vki világosítson már fel,hogy mit kell nézni?Mi ebben a nagy szám?
13.
13.
armino8
Sztem egyszerűen fantasztikus amit letettek az asztalra!A Heavy Rain játékuk is nagyon megfogott,az egyik legjobb játék amivel az elmúlt pár évben játszottam.Nálam az az abszolút 10es game.Nagyon várom a következő játékukat!Tényleg,le a kalappal!:)
12.
12.
alex512
#9: Az engine neve Kara.
10.
10.
Mortician
#9: A Quantic Dream a stúdió neve. Azt már nem tudom, hogy az engine milyen néven fut.
9.
9.
Optimus Prime
#1: A Quantic Dream egy fejlesztő stúdió neve vagy az engine-é, amivel a tech demó? Soha nem lesz PS-em, így nem értek hozzá. De a techdemó meggyőzött, bármit is csinálnak az mestermű, minden szempontból. Ebbe a 7 perces videóban több a mondanivaló, mint a mai 2 órás filmekben.
8.
8.
Hubert Cumberdale
A mozgás és a mimika csillagos ötös. Ezeknek már évek óta természetesnek kellene lenniük a játékokban... Sokkal élethűbbek lennének a játékok ezektől, mint a
csillivili effektektől, meg a HD méretű textúráktól...
7.
7.
Scoo
#5: Nem akkora vászizdász?!

A L.A. Noire azért lett siker, mert letudta animálni az emberi arcot. Hogy tudtál olvasni az emberek mimikájából. Szerintem még gyerekcipőben jár ez a módszer. Ez egy nagyon nehéz feladat. Persze szerintem erre nem a nextgen a megoldás, hanem a fejlesztők hozzáállása. Érzelmet 8biten is át lehet adni, ha megfelelően tálalják.
6.
6.
Ca$h
#5: Látom sikerült levágni miről beszélünk itt mind a ketten! GRAT! ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...