Az első kétperces prezentáció óta még több látnivaló futott be a negyedik generációs Unreal Engine-ről, s bár szabadkoznunk kell, mert egy részük nem éppen a legfrissebb, ezeket a kedvcsinálókat kár lenne kihagyni! Egy raklapnyi screenshot és közel negyedórányi mozgókép ütötte a markunkat.
A jövő játékai így festenek majd. Az Unreal Engine 4 várhatóan legalább annyira népszerű lesz, mint elődei, a fejlesztők és kiadók egymásnak adják az Epic Games irodájának kilincsét, miután otthagyták a cégnél a milliódolláros licencdíjat. Elsőként egy 10 perces prezentációt leshettek meg, amiben az egyik Epic-munkatárs valós időben mutatja be az engine képességeit - ebből vannak az új screenshotok is.
Végül következzen öt rövid videó a Kotaku jóvoltából, melyek az első Unreal 4-es játékprototípusokat mutatják be. Félreértés ne essék, ezek csak afféle programozói tesztek, nem 60 dolláros, több tízmillió dolláros büdzséből készült címek - azért a technikai újdonságok jól kivehetők itt is.
Tényleg nem baj, ha nem értesz egy témához, (őszintén szólva én sem vagyok otthon a játékok készítésében) de akkor nem kéne nekiállni okoskodni olyanokat állítva, amikről még egy full laikus is kiszúrja, hogy hülyeség...
Az AI és a fizika elveszi a motor teljesítményének 40-45%-át!
valami Square Enix féle Luminous engine bemutatót vártam ehelyett =(
És más motort próbáltál már?
Egyébként a videó alapján az UE4 editorjába elég sok ötletet vettek át a CryEnginek-ből.
Square bemutatója porig alázta ezt.
Bármelyik más engine-nek ezerszer jobb és könnyebben használható editorja van.
Ez az egész UE4 egy feltúpírozot God Of War 3 enginnek tűnik. Elég csak megnézni az olajfestmény hatást keltő kő és egyéb textúrákat. A particle effektek szépek, de ennyi.
legalábbis az első videó.gyönyörű világ és szinte tökéletes.a fények nagyon élethűek,valamint a fizika is jó.
ne felejtsétek el,hogy ez csak egy demonstráció ami bemutatja,hogy hogyan kezeli a motor a fényeket,árnyékokat meg az effekteket.
Nem véletlen lobbizik az Epic a konzolgyártóknál hogy erősebb hardver legyen. Én szurkolok neki, hamár nextgen, ne csak a nevében legyen az...
Parancsolj! :)
Ami pedig a "nem olyan jó" dolgot illeti szerintem hülyeség. Az UDK / UE3 fejlesztői felülete annyira kényelmes, hogy egy amatőr is simán megtalál benne mindent, és valószínű, hogy az UE4 fejlesztésénél sem volt ez sokadlagos szempont.
De talán már a fanboy szól belőlem, mivel engem a képek megvettek kilóra, a videókról nem is beszélve. Isteni DoF, kreatívan használható particle simulation, jobb anyagmodell mint az UE3-ban (azért remélem ezen még tökéletesítenek picikét, egy-két anyag még mindig olyan, mintha plasztik lenne), és a fények. Rohadtul bejönnek a fények!
Elég sok fejlesztő a NEXT GEN konzolokra is UE3-al fejleszt mert ez nem olyan "jó".
A hozzáértő szakik tudják miért!
Valami brutál játékot mutathatnának már ezzel az lenne az igazi.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.