Carmageddon: Reincarnation - friss részletek

  • Írta: zoenn
  • 2013. január 14.
  • Hír
A Stainless Games végre megtörte a csendet a Carmageddon-remake kapcsán, és egy hosszú blogbejegyzésben tért ki az autós cím engine-jére, játékmenetére, valamint két screenshotot is mellékelt.

Bizonyossá vált, hogy a Carmageddon: Reincarnation motorja támogatja az ún. mega-texturing eljárást, hasonlóan az id Software Rage-éhez, és mint ismeretes, az engine saját maga állítja be a grafika minőségét az adott konfigurációt figyelembe véve. De pontosan mit takar ez a hangzatos technológiai fícsör? A Wikipédiáról idézünk: 

"Az egész terep egy méretes textúra, így nem láthatók az itt-ott fellelhető illesztési hibák és ismétlődések és ugyancsak nincs szükség a „ködösítésre" a látótávolság elcsalásához. Több milliónyi poligont mozgat és gigabyte méretű textúrákat is képes apró, 1 hüvelyknyi területre kicsinyíteni, mindezt minőségromlás nélkül. A MegaTexture összegzi az adott pályán található textúrákat és azt egy fájlba menti el. Ezáltal a program nem számolja ki külön az adott pályán lévő részeket, mivel azok egy fájlba vannak elmentve, amit előre betölt a pálya betöltésekor, s így kevesebbet is fogyaszt a program."

Két korai screenshotot is bemutatott a Stainless Games a várhatóan 2013-ban megjelenő játékból - ezeket fentebb találjátok.  A Carmageddon: Reincarnation LAN-támogatással is fel lesz vértezve, a rendőrök üldözni fognak bennünket, illetve a játékosok kiugorhatnak a száguldó járműből. A fejlesztők még májusban 400 ezer dollárt harácsoltak össze a Kickstarteren.

10.
dBLOOD
#3: Szerintem Carmack megint kitalált valamit és sokan lehunyt szemmel sz*pják ahelyett hogy gondolkodnának mennyire jó. Az "önbeállítós" grafikára gondolok. Nem értem miért gondolja akármelyik designer (vagy akárki akinek az agyában ez az újabb bődületes ostobaság megszületett), hogy bármiféle kontrollt kivenni a a PC-játékos kezéből az jó. Konzolon megértem, de PC-n...
9.
kharami
#4: Persze jópár patch után és még akkor is szánalmasan mosottak voltak a texturák!:S
8.
Cooper911
#1: Köszönjük fenség, hogy zöld utat ad a játéknak. :)
Örülök az új résznek.
4.
Csoola
#3: Szerintem attól, hogy beállítja magát a játékmotor, te még finomíthatsz meg állítgathatod magadnak, pl. a Rage-ben is be lehetett állítani mindent.
3.
kharami
Hát ha ez ezt állítja be akkor kéretik most kukába rakni! Nem értem miért kell ezt a szar megatexture t erőltetni!? Mondjuk van egy gáma ammi fullon néhol csak 12 15 fps el megy de én úgy élvezem, akkor én nem akarom, hogy magától állítsa!
1.
DON GONDOCS
jöhet az új rész, nincs ellene kifogásom
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...