Legendary nehézséget kap a Skyrim

  • Írta: zoenn
  • 2013. március 18.
  • Hír
Link másolása
A The Elder Scrolls V: Skyrimhez hamarosan olyan javítás érkezik, amely eltörli a szintsapkát és egy új nehézségi szintet, a Legendaryt hozza magával. A patch jelenleg bétatesztelés alatt van, a hónap végén elérhető lesz.

A hónap végén masszív javítás érkezik a The Elder Scrolls V: Skyrim PC-s verziójához. Az 1.9-es patchben opcionálisan kikapcsolhatjuk a szintsapkát, így a végtelenségig fejleszthetjük karakterünket. Az egyéb hibajavítások mellett sokkal inkább érdekes az a tény, hogy érkezik a Legendary nehézségi szint, amely igazi kihívással kecsegtet még a veteránok számára is.

Pontosan nem tudni még, hogy a kihívás milyen formában növekszik, annyi viszont biztos, hogy érkeznek a Legendary skillek is. Minden képességünket, amely eléri a 100-as értéket, Legendaryvé tehetjük. Ekkor a skill visszaesik a 15-ös értékre, majd nullázódik az összes kapcsolódó perk is, vagyis visszakapjuk őket elosztható pontként, amiket aztán más skillekre költhetünk, vagy akár az előbb leredukált képességre is, ezúttal más perkeket választva. Ezzel gyakorlatilag megszűnik a szintsapka.

Uraim, ismét elő lehet venni a Bethesda szerepjátékát! A végleges patch elsőként PC-n élesedik a hónap végén, de később konzolokon is tiszteletét teszi.

26.
26.
Dr Lecter
#25: Okés, akkor majd egyesülünk, és együtt kifosztjuk az összes dungeont, teljesítjük mindenki baját, és megmenttük a jarlkisasszonyt a gonosz markából....:)
25.
25.
névtelenség
#24: Oh please; annyira nem vagyok gonosz, hogy egy szívtelen lich-ként kezeljetek. :)
24.
24.
Dr Lecter
#21: Mikor majd leváglak a Dawnbreakeremmel, akkor is ezt mondd:)
23.
23.
Extol
22.
22.
MrBenjamintoto
#21: Köszi, én akkor is a kétkezes fegyverre vagy a restoration+egykezesre esküszöm :-P
21.
21.
névtelenség
Most jut eszembe, még te is írtad, hogy DB DLC kell a plusz %-hoz. Azaz már jócskán a javításoknál járunk!
A Dawnguard-ban pl. a helyreállítás iskolát orvosolták nagyon sok varázslattal (a hp regeneráció totál szétcsapta).

Annyira meg nem kell megijedned, mert jelenleg én is egy piromán karit vezetgetek Égkoszorún. A tűz alapból hatékonyabb ellenben a faggyal pl., mert nagyon kevesen immúnisak rá (a legtöbb ellenfél még negatív módosítót is kap rá).
Ezt pluszban megtoldom egy idézéssel és máris érinthetetlen vagyok mester szinten.

A vegytiszta varászkariban ezt szeretem. Sokkal okosabban kell megtervezned a boss csatáidat. A tolvaj kari sajnos nagyon overpowered lett, a harcosra pedig 20 perc után ráun az ember.
20.
20.
drat576
19.
19.
névtelenség
#16: Egészségedre: http://www.youtube.com/watch?v=6o21UY9WNI8
18.
18.
drat576
#17: Thunderboltot 75-ös destructionnal lehet használni, addig szerinted nem kell fejlődni? :)
Nem azt mondom h a mágia a legerősebb, de szerintem simán használható.
Aki csak fut előre és darálni akar, annak 2 db one-handed dual-wieldingbe, alchemyvel meg enchantinggal plusz smithinggel ultra brutálul megélezve a pengéket, el lehet mindent söpörni, de szerintem nem ez a lényeg, ez mégis csak egy szerepjáték így nem feltétlenül a legeffektívebb megoldásra kell törekedni, hanem ami a legjobban áll neked kézre, és tetszik. Volt már pár karakterem, kipróbáltam sokféle harcmodort, és sok jó út van ami járható, ez már csak ízlés dolga.
17.
17.
samatagrav09
#14: De azoknak erősödik a sebzése a destruction meg kap 2db 25ös perket és az nem lesz erősebb ahogy fejlődsz.
16.
16.
drat576
#15: akkor vágjad kis tőrrel a legendary dragonokat is ^^
1ébként a lopakodást tényleg jól eltalálták
+1
15.
15.
névtelenség
Srácok, srácok... a pusztítás iskola mágiái még mindig eltörpülnek a sneak attack-ok mellett.
A legdurvább sebzést a muffle + tőr kombó adja még mindig. Ráadásul insta kill úgy, hogy a maradék 4 ellen azt sem tudja mi történt.

A muffle miatt ráadásul az illúzió rohadt gyorsan az egekbe szökik; vagyis ha valamit nagyon, de nagyon megéri majd visszapontozni, akkor az a illúzió lesz. Az így befolyó perk pontok meg simán ehetnek valamelyik páncélra, vagy fegyverharcmodorra.

Ne kezdjetek velem... :)
14.
14.
drat576
#13: mér mással tudsz 5-öt stunnolni? ijjal is csak egyet tudsz és arra is csak bizonyos mennyiségű esély van, simán lehet kaszálni destruction-nal
13.
13.
samatagrav09
#12: attól még ha 5 en vannak ellened akkor neked annyi mert nem tudsz 5 öt stunnolni folyton masteren meg mágusként hamar kaszáltak.
12.
12.
drat576
#10: 100% fortify destructionnal nem használsz manát, plusz a Dragonborn DLC-ben van egy +25% lightning sebbzés, nah most ha minden fel van húzva, akkor Thunderbolttal kezenként 114-et sebbzel és még kicsit stunnolod is a legtöbb ellenséget, az egy folyamatos 228-as sebbzés-áradat, amivel azért lehet darálni
11.
11.
samatagrav09
#10: De szeretem a mágiát és ugyebár kell egy offenzív ha tiszta mágusként játszok de akármelyik skillt 50nél újrakezded akkor nehéz dolgod lesz.
10.
10.
névtelenség
#9: A destruction-al soha nem lesz előnyöd!
A Beth fórumán már a megjelenés óta nyaggatják a készítőket, hogy csináljanak valamit a szférával, mert nagyon gyengén muzsikálnak a sebző varik.
9.
9.
samatagrav09
#6: Játssz Oblivional azzal nem lesz gond :D
A skill nullázást hülyeségnek tartom mert ha 50es vagyok és lennulázom a 100 destructionomat akkor még azt a pici előnyt is elvesztem amit adott és masteren szétrúgnak mint annak a rendje.
8.
8.
SL-Emericus
erre kíváncsi leszek jónak tűnik!

7.
7.
alexcargooo
mellesleg a DLC-kről nincs semmi hír? pl miről szólnak stb
4.
4.
Mortis
Mondani, írni se kell, de erre is létezik már rajongói modifikáció.
3.
3.
KőbányaKispest
#2: + egyszerűen 50 szint környékén kit motivál az, hogy Jurgennek hozd el a kis csészéjét. Vagy Izoldának szedj két levelű lóherét, vidd vissza, de mellette mondj három imát a papnak, midnent Dragon armorba, lvl50-nel, 250et sebző Daedric fegyverrel, 5 full kimaxolt képesség fával....Mert ekkora már szinte minden side questet, sztorit megcsináltál.
2.
2.
KőbányaKispest
Nekem még mindig nem tiszta. Most elértem, megnyomom a Legendary gombot, visszamegy 15-re és az összes (15-20) perk pontot megkapom és tehetem másra. De ennek így nem látom értelmét, mert most 1, azok a képességek, amiket kiperkeltem, megmaradnak attól, ha visszamegy 15re? (gondolom igen). De akkor minek esik vissza? Oké fejlődik, de akkor megint nem kell rárakni perket, mert megvan az a perk láthatlanba.

Akkor ez már ideáig is vicces, mivel itt az ES-ban nagy keveredések vannak fajok terén. Lehetsz varázsló, de mellette Battemage, de ha meguntad, nyomasd hozzá az idézést, a tuti halál-pusztítás érdekében, már 50 körül borzasztóan erős vagy, de ezzel a nullázással nem lesz élvezetes a játék... A páncélok, minden már a végső stádiumban van, megvan 1000 quest, nem látok benne motivációt tovább küzdeni.
1.
1.
drat576
"Minden képességünket, amely eléri a 100-as értéket, Legendaryvé tehetjük. Ekkor a skill visszaesik a 15-ös értékre, majd nullázódik az összes kapcsolódó perk is, vagyis visszakapjuk őket elosztható pontként, amiket aztán más skillekre költhetünk, vagy akár az előbb leredukált képességre is, ezúttal más perkeket választva. Ezzel gyakorlatilag megszűnik a szintsapka. "

- ez így eléggé kiegyensúlyozatlannak tűnik
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...